Mikäs mies näistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaMaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

NannaMaria

Vieras
Olis tämmöstä treffailua kolmen miehen kanssa ja nyt sitä miettii, että minkäköhän kanssa sitä kantsis alkaa panostaa enempi.

Eka on pitkä ja voimakas, vähän partaa. Hänellä on moottoripyörä ja on varastossa töissä. Kai ihan vakipaikka.

Toka on vaalee ja aika pitkä, hiukan pömppövatsaa. Vähän "nahjus" mutta aika hyvä työ kai jossain tehdashommissa. VArmaan porukan paras palkka. Ihan hauska tyyppi, mutta vähän "kuiva".

Kolmas on ehkä porukan komein ja jutut on kans aika hauskat. Tyyppi on kuiteskin työtön ja vähän semmonen, että ehkä olis jotain rikollistakin. Ei mua sinällään haittaa jos pysyy rajoissa eikä tulevaisuudessa haittais mitenkään perheen arkee. Siis jos perhe tulis tän miehen kanssa. Uskon että mies välittää silti lapsistaan tosi paljon.

[QUOTE="vieras";28471691]:D

Ei kukaan. Kun oikea osuu kohdalle, niin et mieti tuollaisia. Kun mikään noista ei selvästikään sinuun iske kunnolla, niin älä kehitä mitään puoliväkinäistä pakkosuhdetta.[/QUOTE]
Kolmannen saat kyllä täysin unohtaa.

Juu, mä en listoja tekisi...mä otin miehekseni semmoisen jolla on semmoinen hiusten väri (skaalasta tumma-vaalea) jota en todellakaan ollut haaveillut, pituus ei ollut sitä mitä just olin ajatellut, asuinpaikkakunta lähinnä hirvitti aluksi, huumorintajuisempikin tuo mies saisi olla... mutta tuo mies kolahti aika pian silti, ja tuo on just hyvä ja passeli mulle.
Etsi sellaista, joka tuntuu omalta. Päästä ne menemään joista sulle tulee tunne että ne on semmoisia jotka voisi paremmin kuvitella jollekin muille.

Yhteistyössä