Mikäs on teidän menu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tarmo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä aattelin täräyttää ihan tollasta eksoottista pottumuusia ja nakkeja. Ostin kyllä valkosipulista perunasalaattiakin ja pari patonkia. ja sipsejä ja sitä melkein alkoholitonta siideriä.

Pastorin ohjeen mukaan teen (hiukan muuttaen) broilerisalaattia, suolakeksiä, tuorejuustoja, sipsiä, suolatikkuja, narskua (leipäjuustoa) ja PALJON juomia :D
Vaikka oon kipeä ajattelin yritää juoda humalaan itseni (harvoin onnistuu). Olis viinaa (kirkasta), fisu-pullo, siideriä, karpalolonkeroa, juomasekoituksia ym.

Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Mä aattelin täräyttää ihan tollasta eksoottista pottumuusia ja nakkeja. Ostin kyllä valkosipulista perunasalaattiakin ja pari patonkia. ja sipsejä ja sitä melkein alkoholitonta siideriä.

meil on vähän niin ku samanlaiset erikoisuudet, tosin muusia syötiin jo lounaalla mut muuten samat eväät :D

Perinteisesti nakkeja ja perunasalaattia. Lisäks leivoin kasvispiiraan. Tarjolle tulee myös tietty sipsejä, porkkana-ja kurkkuviipaleita, dippejä, kananuggetteja, patonkia...

Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
tortilloja täälläkin mutta jauhelihatäytteillä :p

sama meillä, lisänä salaattia sipsiä,karkkia, sitten ois skumppaa kylmässä ja lapsille lasten "kuoharii" (alkoholitonta siis) saa lapsetkin kilistellä shamppanjalaseista 00.00 :D

Meil on kana-juusto-pastasalaattia japatonkia, maissilastuja & guacamolea ja juustodippiä sekä irtokarkkeja ja limua. Ollaan miehen kans kaksin "bilettämässa", kun poitsu epäilemättä menee ihan normiaikaan nukkumaan.

Yhteistyössä