mikäs teitä pihtaavia miehiä vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siinäpä muutama:

- täytyy aina tehdä aloite itse?
- jos teet aloitteen jotenkin sponttaanisti niin, en kuulemma viitsi nähdä hänen eteensä vaivaa? Joskus voisi rakastella ilman 5 tunnin sielujumppaa...
- sama rutiini seksissä aina, lähetyssaarnaajaa kun muu ei ole kivaa? *uihin ei ole kiva ottaa? *e ole kivaa jos nuolen *illua jne.
- neuvominen ja naputus, joka asiassa, kaikki pitäisi tehdä jotenkin toisin?

Siinäpä muutama fakta ja kun näitä jatkuu pidemmän aikavälin, niin seksi kiinnostaa kuin kilo turvetta.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 08:51 ElämänsäErkki kirjoitti:
Siinäpä muutama:

- täytyy aina tehdä aloite itse?
- jos teet aloitteen jotenkin sponttaanisti niin, en kuulemma viitsi nähdä hänen eteensä vaivaa? Joskus voisi rakastella ilman 5 tunnin sielujumppaa...
- sama rutiini seksissä aina, lähetyssaarnaajaa kun muu ei ole kivaa? *uihin ei ole kiva ottaa? *e ole kivaa jos nuolen *illua jne.
- neuvominen ja naputus, joka asiassa, kaikki pitäisi tehdä jotenkin toisin?

Siinäpä muutama fakta ja kun näitä jatkuu pidemmän aikavälin, niin seksi kiinnostaa kuin kilo turvetta.

:D toihan on ihan ku meillä toisinaan...meillä käytetään tosin mäkätystä..voi kauheeta :o kai jokaisen ois syytä katella peiliin eikä ottaa toista itsestään selvyytenä..tuskin mieskään loputtomasti jaksaa mäkätystä kuunnella :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 16:39 Arska kirjoitti:
sama se on kuin naisillakin, jos vaimo ei huolehdi itsestään ei jaksa kauaa kiinnostaa.

ette tekäään välitä sohvalla röhnöttävästä löllykästä

onneksi kauneus on katsojan silmässä ;)

Meillä kyllä mies pihtaa. Eikä auta vaikka kuinka tekisin itse aloitteen, ehdotan erilaisia asentoja jne jne. Se antaa silloin kun sitä huvittaa ja muut ajat minä ruikutan... Voi voi! Jos ees kerran viikossa kiinnostaa, se on jo hyvin se! Mulla kun haluja riitäis vaikka useempaan kertaan päivässä. Noh, onneksi on itsetyydytys keksitty. Vaikka se ei kylläkään munaa korvaa!