Mikkeliläiset: Jokos Akseli tsekattu? löytöjä?mielipidettä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mikkeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, mä oon töissä siinä kauppakeskuksessa ja ollaan mielenkiinnolla seurattu lähietäisyydeltä rakennusta jo reilu vuosi. Vauhdilla on noussut se pytinki. Eilen kävin työpäivän jälkeen kiertelemässä pintapuolisesti ja tuli ihan epätodellinen olo. Ei meillä Mikkelissä...! Ihan kun olis ollu jossain isommassa kaupungissa. Tai unessa. :D

Mutta tykkäsin kyllä, tosi mageen näköinen pytinki ja tosiaan liikkeitä joka lähtöön! Itse hypin onnesta kattoon käydessäni Kicksissä kun totesin että sieltä saa Dr. Hauschkan kosmetiikkaa tosi laajalla valikoimalla. Tähän asti en ole löytänyt kuin Päivänpaisteesta muutaman purnukan tuotteita joita en itse käytä ja olen tilannut kosmetiikkani verkkokaupasta ja aina on menny satanen tai kaksi kerralla, nyt voin poiketa ostamaan purkki kerrallaan aina sitä mitä tarviin!

Lindexin myymälä oli aika näyttävän näköinen, mutta jäi rintaliivit sovittamatta kun en keksinyt että millä ne olisi saanut alas sieltä yli 2 metrin korkeudesta ja myyjiä ei näkynyt mailla halmeilla, oli vissiin vähän kiire. :whistle:

Mutta pintapuolisesti tsekattu ja MII LAIK!!!

kävin, mutta ei siellä nyt oikein pystynyt katselemaan mitään, saati sovittamaan ! :D hieno paikka kuitenkin oli, voi olla nyt ylpeä kotikaupungistaan . pitää sitten joku kerta, kun avajaishuuma on jo ohi mennä ihan kunnolla katselemaan ja käydä siinä jäätelöbaarissa:) tytölle ostin pari paitaa, en muuta

Yhteistyössä