Mikromunaisuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämmentävää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos aloitus olisi totta, niin neuvoisin ehdottomasti odottamaan jotta nähtäisiin onko lapsi enemmän tyttö vai poika. Todennäköisesti poika jolla on vain tavallista pienempi penis.

[QUOTE="naa";22190968]Jos aloitus olisi totta, niin neuvoisin ehdottomasti odottamaan jotta nähtäisiin onko lapsi enemmän tyttö vai poika. Todennäköisesti poika jolla on vain tavallista pienempi penis.[/QUOTE]

Eiköhän kahdeksanvuotias jo tiedä kumpi on. Minä ainakin olisin kovasti hämmentynyt, jos minut oltaisiin siinä iässä leikattu pojaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja hämmentävää;22190792:
Sinulle vastaan vielä. En voi sille mitään että lääkäri oli tätä mieltä, mikä minä itse slle voin. Hieman mietittyäni asiaa varmasti jonkinkanteen teenkin hänestä koska tuo olisi tosella julmaa. Jotkut vanhemmat voisi vaikka suostuakkin, en tiedä, tuskin, mutta mistä sitä ihmisistä tietää.

Että oikein kanteen. Sen takia mitä mieltä lääkäri jostain asiasta on? Mitäänhän ei ole vielä tapahtunut, mutta sinä olet vastuussa jos annat kenen tahansa poistaa pojaltasi peniksen.

[QUOTE="naa";22190991]Että oikein kanteen. Sen takia mitä mieltä lääkäri jostain asiasta on? Mitäänhän ei ole vielä tapahtunut, mutta sinä olet vastuussa jos annat kenen tahansa poistaa pojaltasi peniksen.[/QUOTE]

Jos joku nyky-Suomessa on vastuussa kahdeksanvuotiaan pojan peniksen poistamisesta, niin se on kyllä henkilö, joka sen poiston suorittaa. Ei kukaan lääkäri suosittele tai suostu tekemään tuollaista operaatiota tuon ikäiselle pojalle.

Minusta alentavaa muutenkin puhua mikroMUNAISUUDESTA. Sehän on mikropenis! Tosi ällöttävä aloituskin. Pojalla voi olla pieni, mutta ei kai se kerro mitään siitä mikä on koko aikuisena.

Jos potilas on pieni lapsi, voidaan häneltä kirurgisesti poistaa penis ja kivekset ja muotoilla tilalle vagina. [3] Tällöin potilas kasvatetaan tytöksi. Nykyään toimenpide on kyseenalaistettu.

Näin Wikipediassa. Ei ihme, että on kyseenalaistettu, kun joudutaan sitten kasvattamaan tytöksi, vaikka sisällä on mies. Mitäkän mtt ongelmia tuokin on aiheuttanut. Voihan peniksiä isontaa leikkauksella.

[QUOTE="Ei mulla muuta";22190942]Ihan vaan sitä, että jos lapsi on jo kahdeksan vuotias niin vanhemmalla on varmastikin oikeat termit hallussa tästä asiasta puhuttaessa. Ei tasan tarkkaan sano lapsen vaivaksi "mikromunaisuus".

Keksi jotain parempaa.[/QUOTE]

Ihmettelin myös tuota ap:n sanavalintaa "mikromunaisuus", tulee mieleen provo. Tuo lääkärin ehdotuskin kuulostaa täysin epäuskottavalta.

Yhteistyössä