MÄ oon jälleen niiiiiiin |O . Käytiin pojan kans hammaslääkärillä joka totesi reiän ja pari alkavaa, kauhia syyttely etteikö me muka hoidettais lapsen hampaita, kysy pestäänkö -kyllä, aamuin-illoin. Jankkas syökö karkkia joka päivän ei-kun vain lauantaisin, sitten se jankkas, josko käy salaa ostamassa herkkuja - niin, poika on ekaluokkalainen, joka ei oikein pääse yksin ostoksille, kun menee yksin aamuisin kouluun (ilman rahaa) ja ip:stä se haetaan.. ei kun jankkas, jos se salaa syöpöttelee kotona, vaan kun ei se syöpöttele - sen tarvii aika vähän olla yksin, eikä meillä kaapit pullistele herkuista... mä sitten sanoin astmaluennoilta kuulemani, että kun menee säännöllisesti astmaan evohalerilla lääkkeet, että olen kuullut astmalääkkeiden aiheuttavan hampaiden reikiintymistä... jolloin se konahti ettei moisesta hammaslääkärinä ole kuullutkaan ja minä olin muka keksinyt sen |O pyysi tuomaan todisteen.... mä lähin kiukusta pihisten ja hommasin ihan netistä todisteet ja lähetin sille!!! Kuka äiti tahallaan reikiinnyttäisi lapsensa hampaat, mä en!Ja kuka keksii omasta päästään jonkun lääkkeen aiheuttavan reikiintymistä- ilmeisesti minä... vaikkakin googlettamallakin löytyy aiheesta... Siis mikä kumma on että aina saa jostain konahella asioidessaan??????