Miks deittipalstojen miehillä on sama ammatti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja I wonder
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

I wonder

Vieras
Sellaisen huomion oon tehny kun nyt jonkin aikaa oon noilla deitti palstoilla pyöriny, että miehet on lähes aina ammatiltaan yrittäjiä :O
Siis onko niin, et yrittäjän on vaikea löytää seuraa?
Vai onko ammatti yrittäjä koska yrittää löytää seuraa?
Vai onko se vaan joku yleispätevä ammatti?
:D

Sellaisen huomion oon tehny kun nyt jonkin aikaa oon noilla deitti palstoilla pyöriny, että miehet on lähes aina ammatiltaan yrittäjiä :O
Siis onko niin, et yrittäjän on vaikea löytää seuraa?
Vai onko ammatti yrittäjä koska yrittää löytää seuraa?
Vai onko se vaan joku yleispätevä ammatti?
:D

Eihän yrittäjä ole varsinaisesti mikään ammatti. Itsekin olen yrittäjä ja palkansaaja myös, teen palkansaajan työni ohella yrittäjän töitä sivutöinä, niin kuin aika moni muukin palkansaaja tekee.

Nii ei sillä ole väliä, että mikä se ammatti on tai itselleni sillä ei ole suurta merkitystä. Toki haluan ihmisen joka on työssä ja omaa ammatin. Ihmettelen vaan, että todella monella on ammatin kohdalla yrittäjä :)
Niin ihan vaan aikani kuluksi pohdin, että tarkoittaako yrittä sitä, että yrittää saada työtä? Tai yrittää saada parisuhteen? Tai että se näyttää hienolta, et kertoo olevansa yrittäjä vai mitä? Ihan kevyellä mielellä kyselen, kun tällainen huomio on nyt aika pitkältä seuranta väliltä. Ja katselen itsekin profiileja joten kyse ei ole henkilöistä jotka olisi juuri minuunpäin ottaneet yhteyttä :)
Viesti no.6 en halua avata epämääräisiä linkkejä, mut kiitti vaan kun vastasit :)

[QUOTE="vieras";29037852]Ne yrittää koko ajan jotain. Sellaisia "yrittäjiä", niilä ei homma koskaan mene ihan putkeen. Siksi ne on siellä deittipalstoilla yrittämässä. :D[/QUOTE]

Tää on kyllä hieman se mitä epäilin ;)

KUULITKO JO TÄMÄN????

syo_paskaa.png

Minkä ikäist seiraa etsiskelet? Mietin, että itse tunnen esim. todella monta 30-40v yrittäjää. Aika moni tekee sivutoimisesti yrityksensä kansaa bisnesta, mutta melko varmasti hekin mainostaisivat itseään yrittäjänä ;) Ihan vaikka siitä syystä, että se on anonyyminpää

Yhteistyössä