Miks ei mun menkat lopu??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jo menee hermo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jo menee hermo

Vieras
Kestäny jo 9 päivää eikä loppua näy. No von niukentunu mut kuitenkin hulahtelee.. Yleensä menkat on kestäny 7 päivää. Eli 8:ntena ei ole enää vuotoa ollenkaan. Nyt viimeiset kahdet menkat on ollu normaalia pidemmät. Edelliset oli 10 päivää. Ärsyttää! Miten ne nyt tällee yhtäkkiä on alkanu venymään! Noi 7 päivän menkatkin on jo ollut tuskastuttavan pitkiä!

Kamppailin itse hiljattain parin viikon runsaiden menkkojen kanssa, ne lopetettiin lääkkeellisesti.
Tosin mulle toli ongelma sen lääkkeenkin kanssa ja vielä sen lääkkeen jälkeisen tyhjennysvuodonkin jälkeen tiputteli pari viikkoa ja nyt odottelen gynen aikaa tarkempiin tutkimuksiin, mutta vahvimmat veikkaukset ovat kohdun limakalvon pullistuma tai vhh-ruokavalio.

Lääkärillä tosiaan ottavat vastaan kun vuoto on kestänyt lähemmäs sen 2 vk. Ei ole täysin tavatonta, että joskus menkat venähtää eikä mikään ole vialla, kyseessä vain tilapäinen vuotohäiriö.

Mulla e-rengas teki välivuotoa, toivotaan että sulle sopisi paremmin.

Jos nuo menkat alkaa pysyvästi olemaan lähemmäs 10 päivää, kävisin tutkituttamassa ettei kyse ole kohdun limakalvon liikakasvusta tms.

Minulla kestivät viime vuonna 3 viikkoa. 3 VIIKKOA!!! Runsasta vuotoa tuli kamalasti, mutta muuten voin oikein hyvin. Olen 25, lääkärit eivät tee mitään...seuraavaa "tyhjennystä" odotellessa...:(

Minulla kestää aina 7 päivää, tosin kuudes päivä on vuodoton, kunnes taas yhtäkkiä alankin vuotaa. Mistähän moinen johtuu? Ei ole mitään hormonaalista ehkäisyä käytössä. Onneksi kierto on 33-35 päivää, niin harvoin pitää tuo viikko "kärsiä".

Yhteistyössä