Miks ei voi olla jo joulu, tai ees joulukuu???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gekkolisko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gekkolisko

Aktiivinen jäsen
17.01.2007
8 486
0
36
Olis niin ihanaa... Ihan olis semmonen joulufiilis (paitsi lunta tarttis olla et ois joulun näköstä, muuten inhoon lunta). Olis ihanaa kun joululaulut sois, piparit ja kinkku tuoksuis, ja ois kuusi ja sen alla lahjoja....

*tunnelmoi...*

Sori kaikki joulun inhoojat... :D :xmas:

Mun mielestä kans vois olla joulu jo :xmas: Tänään oli lehdessä ensimmäinen joulukinkku myynnissä :D Ja lumesta tykkään muutenkin, joten sitä vois alkaa satelemaan mielellään ihan näinä päivinä.

Jos meette miehenne kainaloon, niin tuntuuko ja haiseeko sen iho joululta? meillä on jo muutaman viikon ajan ollut silleen. hirveä joulukuume joka alkoi juuri halauksesta.

on ihana mutta mulla stressi taas siitä..ukko kun tykkää vetää viinaa just kaikki joulu pyhät =( en jaksiasi taas sitä rumbaa..jos hyvin käy vietämme lasten kanssa joulua ihan keskenämme =)

Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
Mä odotan kans joulua ja joulukuuta, ensin tytöllä on synttärit ja sitten 2viikon päästä onkin jo joulú :)

Voi,ihanaa :heart: Mä oon aina haaveillut joulu(kuu)-vauvasta,mut eihän ne tule sillon ku tahtoo ;) Joulukuu on vaan niin ihanaa aikaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Aliise:
Mä odotan kans joulua ja joulukuuta, ensin tytöllä on synttärit ja sitten 2viikon päästä onkin jo joulú :)

Voi,ihanaa :heart: Mä oon aina haaveillut joulu(kuu)-vauvasta,mut eihän ne tule sillon ku tahtoo ;) Joulukuu on vaan niin ihanaa aikaa..

Niin on,tunnelmallista ja rauhallista :heart:

Joulukuun toka päivä olis hyvä. Olis saatu kaikki synttärit juhlittua (omille pitää järjetää ja sitten reissata 260km juhlimaan miehen veljen muksujen synttärit ja miehen siskokin saattaa jotain järjestää ), mutta olis vielä hetki aikaa valmistautua jouluun.

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:

Meillä pojalla kanssa joulukuun 6pv synttärit:)täyttää 7 vuotta

Meillä 9päivä ja 2vuotta tuo "vauva" täyttää :xmas:

Jaa millonkas tytöllä virallisesti syntymäpäivä? Mun kuopuspoika on syntynyt 10.12. eli just tasan 2 viikkoa ennen aattoa :heart: Itsekin jouluihmisenä aina haaveilin jouluvauvasta ja sain sen :heart:

Mä odottelen kans innolla. Mä odotan innolla ensin sitä joulukuun alkua kun kaupoissa on ihan tunnelma ja pääsee ostamaan ja paketoimaan lahjoja. Mä rakastan joululahjojen ostoa ja paketoimista. Esikoisella ensimmäinen joulu ja odotellaan innolla. Synttärit hällä onkin sit heti joulun jälkeen 27. päivä.
Mä toivon aina että jouluna olis suojalunta, että aamusta heti pääsee perheen kanssa ulos laskemaan mäkeä ja tekemään lumiukkoja ja lyhtyjä. Aamulla riisipuuroa ja sit ulos ja alkuillasta syömään ja sit saunaan. Sitten tuleekin jo pukki. Syöminen ja saunominen yleensä vaihtelee kumpi ensin.
Onko muilla tällaisia perinteitä jouluna?

Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:

Jaa millonkas tytöllä virallisesti syntymäpäivä? Mun kuopuspoika on syntynyt 10.12. eli just tasan 2 viikkoa ennen aattoa :heart: Itsekin jouluihmisenä aina haaveilin jouluvauvasta ja sain sen :heart:

9pv on viralliset synttärit :heart: sattui vaan huonosti sunnuntaille,vielä en ole päättänyt pidänkö synttärit 1 vai 8 pv :/

Tytöllä oli muutes LA tuolloin 10pv,mutta päätti tulla vähän aikaisemmin :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:

9pv on viralliset synttärit :heart: sattui vaan huonosti sunnuntaille,vielä en ole päättänyt pidänkö synttärit 1 vai 8 pv :/

Tytöllä oli muutes LA tuolloin 10pv,mutta päätti tulla vähän aikaisemmin :heart:

Me vietetään synttäreitä 2 joulukuuta :)