Miks en pysty kirjautumaan enää palstalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Umbrella78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Umbrella78

Vieras
Me hankittiin uusi kone ja nyt enää pääse kirjautumaan palstalle. Eli enkä toisesta koneeta enää pysty omilla tunnuksilla kirjuatumaan vai mistä voi johtua? Tietääkseni en kyllä banniakaan ole saanut, sen verran vähän viime aikoina kirjoitellut etten ainakaan ymmärrä mistä bannin olisin voinut saada.

Elämänlähde kirjoittaa samasta asiasta toisessa ketjussa.
Ja jos on bannissa,ei ole vastauslaatikkoa ollenkaan.
Meillä kun vaihtui muutama kk sitten kone,pääsin kirjautuun.

Alkuperäinen kirjoittaja elämänlähde:
joo laitoin s.postii menee.. tää ärsyttää kovin, kun en tykkää harmailla...
mutta en usko, etta kukaan pyhien aikana siihen huomiota kiinniittää

http://kaksplus.fi/keskustelu/t830411

jos modet huomaisi tuosta?

meillä oli mies nostanut sitä internet suojausta maksimiin niin mä en päässyt kirjautumaan minnekään sitten kun palautettiin ne suojaukset niin johan onnistui taas kirjautuminen.

Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
meillä oli mies nostanut sitä internet suojausta maksimiin niin mä en päässyt kirjautumaan minnekään sitten kun palautettiin ne suojaukset niin johan onnistui taas kirjautuminen.

hei tää auttoi, kävin ropaa noit suojauksia!! kiitos sulle kovasti :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:

Eipä mitään hyvä että löytyi syy.

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:

Ahaa, oliskohan tässäkin koneessa nyt jotkut tarkemmat suojaukset tms. Pitää mieheltä kysellä kun hän tuolta oksennustaudin kourista kynnelle kykenee...

Klikkaa työkalut ja sieltä internet asetukset ja sieltä tietosuoja meillä on keskivahva ja jos nostaa ylemmäksi ei kirjautuminen enään onnistu.
Saattaa hyvinkin olla siitä kerta on ihan uusi kone.

Klikkaa työkalut ja sieltä internet asetukset ja sieltä tietosuoja meillä on keskivahva ja jos nostaa ylemmäksi ei kirjautuminen enään onnistu.
Saattaa hyvinkin olla siitä kerta on ihan uusi kone.

Kiitos tästä vinkistä, mutta laskin tietosuojaa alemmas jopa ihan heikolle tasolle saakka, enkä silti päässyt kirjautumaan. Höh, mikähän tässä nyt on...

Yhteistyössä