miks eräs mies on tällänen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelen vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelen vaan

Vieras
jos on yksin viihteellä niin jutuissa hänen kanssaan tulee oltua ja muistellaan mitä tuli joskus porukalla sekoiltua nuorempana. mut jos on avokkinsa kanssa liikentees niin on lähestulkoon niin ettei tunnista. tervehtii kylläki. nyt on pari kertaa viime päivinä nähty kaupassa mut mies ei tervehdi. avokkinsa on ollut molemmilla kerroilla mukana

pari vuotta sitte istuskeltiin ravintolassa vierekkäin. mä nojasin aavistuksen verran eteenpäin ja miehen käsivarsi meni mun selän takaa ja käsi oli mun vieressä. yhes vaihees mies sano että voi ku mun käsi on täs näin. mä sitte sanoin et ota se sitten pois. mies ei tehnyt elettäkää et ottais kätensä pois. mies seurusteli tuolloin jo saman naisen kans jonka kans on ny

että ihmetyyppi :whistle:

No taitaa mies tykätä flirttailla muitten kanssa kun ei avokki ole paikalla. Jos olisi ihan puhtaat jauhot pussissa, niin miksi kohtelisi sinua eri lailla kun avokki on paikalla? Sinuna läpsäisisin ukkoa seuraavan kerran näpeille, tuollaisiin ei ole luottamista jotka juoksevat muitten perässä avokin selän takana... ei kannata haikailla perään, löytyy niitä luotettavampiakin. =)

Sillä on sairaalloisen mustasukkainen avokki, kuka on kieltänyt tervehtimästä toisia naisia, toisten vilkuilemisen, saati koskemisen tai oikein juttelun toisille naisille.

Kyllä noita tommosia oikeesti on :/

toi mustasukkasuus mullaki tuli mieleen. sillon pari vuotta sitten mies kyllä kovasti tykkäs olla mun lähellä eikä tainnut oma nainen silloin olla pahemmin mieles :kieh: koskaan en oo sen miehen kans mitää sellasta tehny ei olla edes suudeltu

rekkauduin tänne et saan katteltuu tän oman viestin. eli siis mä alotin tän ketjun

näin sen miehen taas viikonloppuna. oli kavereidensa kans liikentees, tervehti mua ja muisteltii taas niitä vanhoja juttuja. ei voi muuta ku ihmetellä ton miehen touhua. kai nyt vois mua tervehtii vaikka avokkinsa on siinä vieressä? :o ite ainakin oon tervehtiny miespuolisii tuttuja vaikka oma mies siinä vieressä. eihän se kaveruus lopu siihen et alkaa seurustella

No mutta jos et oo kiinnostunut miehestä, niin anna olla. Jos näet baarissa, niin älä mee juttelemaan. Jos mies tulee kysymään, et mikset esim. tervehdi, niin voit sanoa, että et säkään tervehdi. Varmasti tän miehen avovaimo on mustasukkainen ja siksi mies pitää matalaa profiilia. Mutta siis jos sua ei kiinnosta tää mies, niin antaa olla juntti. Itseppä tekee itsestään tyhmän, kyllähän sitä tervehtiä vois.

Yhteistyössä