Miks ihmeessä nettikaupat on täynnä paitoja, mutta housuja saa etsiä kissojen ja koirien kanssa?

Nalkuttava Talonmies

Aktiivinen jäsen
29.08.2007
28 309
0
36
Joo, lastenvaateturhis.

Selailin tuossa ennakkoon vähän nettikauppoja, kun alet varmaan maanantaina rysähtävät käyntiin laajemmin. Mutta kyllä valikoima on ankea. Miksi ihmeessä sivutolkulla paitoja ja esim shortseja ja pitkiä housuja ei ole kuin ehkä 1 kpl 10 tai 15 paitaa kohti?

Ymmärrän kyllä että edullinen t-paita on joku heräteostos ja niitä tulee ostettua enemmän kuin tarvitsee. Mutta onko normaalissa taloudessa lapsella 1 housut ja 10 paitaa? Siis on meilläkin hieman paitoja enemmän, mutta kyllä housuja ja shortseja kuluu kesäisin ihan yhtä paljon kun paitoja.

No hyväähän tämä tarkoittaa, rahaa säästyy, kun alesta ei löyty mitään... Ja mikä idea on laittaa ulkotakit alennukseen, mutta niihin kuuluvat housut on normaalihintaisia :mad: En mä nyt niin epätoivoinen ole että takin kaveriksi ostaisin normihintaisen housun. Sitten kun housut on alessa, ei varmaan takkeja oo enää...

Ja mikä idea on laittaa ulkotakit alennukseen, mutta niihin kuuluvat housut on normaalihintaisia :mad:

En tätä ongelmaa ihan täysin ymmärtänyt. Kyllä minä kykenen ostamaan takin nyt ja housut myöhemmin jos/kun tulevat tarjoukseen. Ei pidä tehdä elämästä liian vaikeaa ;)

Itse asiassa juuri tänään ostin eräästä alesta (olisiko samasta KKn alesta kyse) takin, housut ostan myöhemmin jos niille on tarvetta, en ole varma vielä. Ale ei edes ollut kovin kummoinen, mutta en jaksa raahautua heti maanantaina kärkkymään ko Reiman takkia JesperJuniorin alesta, etenkin kun ale olisi luultavasti max 5% enemmän ja luultavasti sortuisin ostamaan jotain "turhaa" lisäksi eli se lisäprosentti menisi siinä.

Muuten housuja tosiaan taitaa olla vähemmän tarjolla. Minulle se ei ole ongelma, meillä on ihan oikeasti paljon vähemmän housuja kuin paitoja. Ihan siitä johtuen että paita vaihdetaan joka päivä, housuja ei.

Joo ja kivijalkaliikkeet täynnä housuja, ja t-paitaa ei mistään. Name Itissä oli 2 t-paitaa tyttöjen mallistossa ja kummassakaan ei kokoa. Just pistin Bodenilta tilauksen, en jaksa etsiä teeppareita kissojen ja koirien kanssa, tilaan sitten paidat netistä ja housut ostan oikeasta kaupasta :D

[QUOTE="...";24010326]En tätä ongelmaa ihan täysin ymmärtänyt. Kyllä minä kykenen ostamaan takin nyt ja housut myöhemmin jos/kun tulevat tarjoukseen. Ei pidä tehdä elämästä liian vaikeaa ;)
[/QUOTE]

Mä haluan saman sarjan housut ja takin. Yleensä niissä on sävyeroja eri merkkien välillä. Toki jos takissa ei ole ollenkaan housujen sävyä, niin ongelmaa ei ole. Ja tässäkin mulla pätee, että mielummin yksi takki ja kahdet housut ja housujen alea pihdataan...

Ja en halua ostaa kaikkea yksitellen, maksaen monet postarit.

Viimeksi muokattu:
Mä haluan saman sarjan housut ja takin. Yleensä niissä on sävyeroja eri merkkien välillä. Toki jos takissa ei ole ollenkaan housujen sävyä, niin ongelmaa ei ole. Ja tässäkin mulla pätee, että mielummin yksi takki ja kahdet housut ja housujen alea pihdataan...

Ja en halua ostaa kaikkea yksitellen, maksaen monet postarit.

:) Onnea alennusmyyntietsintään! Itse ostin takin johon on luultavasti tulossa mustat housut kaveriksi, joten tuota ongelmaa ei (onneksi) ole. Itse olen aika takkiorientoitunut, ostan aina ensin kivan takin ja mietin housuja vasta myöhemmin. Ja kyllä, olen välillä pulassa värisävyjen ja tyylien kanssa. En vaan osaa olla niin järjestelmällinen.

[QUOTE="...";24010601]:) Onnea alennusmyyntietsintään! Itse ostin takin johon on luultavasti tulossa mustat housut kaveriksi, joten tuota ongelmaa ei (onneksi) ole. Itse olen aika takkiorientoitunut, ostan aina ensin kivan takin ja mietin housuja vasta myöhemmin. Ja kyllä, olen välillä pulassa värisävyjen ja tyylien kanssa. En vaan osaa olla niin järjestelmällinen.[/QUOTE]

:) Mua vaan niin hämää jos ei ole täydellisiä pareja olemassa. Lisähousut voi olla hieman väärää sävyä, mutta yhdet housut täytyy olla just eikä melkein.

Keltaisessa ketussa oli kyllä yksi potentiaalinen takki...

Yhteistyössä