K
kysyy hän
Vieras
Kirpparit on täynnä käyttämättömiä äp kestovaippoja, sisävaatteita ja toppahaalareita. Mikä järki on ottaa koko pakkausta jos ei kerran sitten käytä niitä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei niitä välttämättä ehdi kaikkea käyttää, kun ainakin monet mun tietämät äidit ovat lapsistaan niin huumassa, että ostavat hirveän kasan myös muita vaatteita (kuten minäkin) joten mullakin jäi käyttämättä aika moni vaate. Ja ulkopukukin näyttää käyttämättömältä, kun eihän se vaunuissa miksikään mennyt.
Ei niitä välttämättä ehdi kaikkea käyttää, kun ainakin monet mun tietämät äidit ovat lapsistaan niin huumassa, että ostavat hirveän kasan myös muita vaatteita (kuten minäkin) joten mullakin jäi käyttämättä aika moni vaate. Ja ulkopukukin näyttää käyttämättömältä, kun eihän se vaunuissa miksikään mennyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22921495:Mä mietin samaa.
Suurin osa sen ottaa, edelleen, mutta kilvan haukutaan, parjataan, on niin vääränlaisia, käsittämättömiä kokoja, hyi mitä värejä, kamalia, köyhälistön leima, ei kehtaa pitää......
????
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;22921711:Ei voinut esikoista odotellessa tietää miten epäkäytännöllisiä potkuhousut on, karsean keltaisia sisävaatteita voi ollakaan tai kuinka ne kestovaipat ei ole mitään kestovaippojen porcheja vaan ennemminkin ladoja....
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;22921456:siksi, että ne saa tupalattua sen pakkauksen hinnan monin kertaisesti kun myyvät tuotteet kirpparilla kiskurihinnoilla