Miks ihmiset ottaa äitiyspakkauksen jos ne ei sitte käytä niitä tuotteita mitä siellä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyy hän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;22921711:
Ei voinut esikoista odotellessa tietää miten epäkäytännöllisiä potkuhousut on, karsean keltaisia sisävaatteita voi ollakaan tai kuinka ne kestovaipat ei ole mitään kestovaippojen porcheja vaan ennemminkin ladoja....

Joo lähinnä näin..Ja että ne vaatteet ei oo millekään vastasyntyneelle vaan paljon isommalle.Paitsi ne pienimmät paidat mut ne olikin sitte kietasupaitoja,joista en tykännyt:D No mut se kaikki sälä esim.lämpömittari yms. oli ihan tarpeellista.
Kaikki muut oon vienyt uff:ille paitsi vaipat säästin ja jos lapsia lisää siunaantuu niin pakkausta en enää ota.

muoks* Mun tuttavapiirissä ketään ei hävetä käyttää noita vaatteita..En ollut ees kuullut tollasesta..Mutta sen verran turhamainen mä oon etten käyttänyt esim. sitä toppapukua koska en tykännyt siitä.Ostin kaupasta alesta mutta eipä sekään silti maksanut kuin 20 e.

Viimeksi muokattu:
-09 pakkauksesta jäi käyttämättä osa kestovaipoista (kokeilin pariin otteeseen), collegepuku ja toppahaarin lakki koska olivat niin rumia! On se haalarikin ruma, mutta kätevä automatkoilla -on liian ohut mun mielestä käytettäväks näillä pakkasilla. Muuten tykkäsin pakkauksen vaatteista. Kivat vihreän ja keltaisen värit. :)

Mä otin pakkauksen molemmille lapsille oikeastaan vain siksi, että halusin käyttöön ja sitten myöhemmin muistoksi ne ihanat pussipeitot :) Omani ja mieheni äp-pakkauksen peitotkin ovat edelleen tallella ja musta ne on jotenkin sellainen ihana ajankuvan muisto lapsille :) Osa vaatteista jäi käyttämättä, osan otin käyttöön.

Minä otin -10 pakkauksen mut vielä ei oo ollu pahemmin käyttöä.. En tienny pakkausta ottaessa et tuun saamaan niin paljon vaatetta, ja vieläpä kaikkea ihanaa erityisesti tytölle (tyttö tuli). Helposti tulee sit valittua päälle jotain "nätimpää" ku oliivinvihreetä tai oranssia pakkauksesta (on ne tosin vielä liian isojakin).. Haalari on ihana mut aivan liian suuri tytölle joka on nyt 56cm, ens talvena sit tuskin enää sopii päälle.
Esikoiselle otin pakkauksen aikoinaan (-97) ja varmaan kaikkea tuli käytettyä ja ne periyty vielä kakkosellekin.

Yhteistyössä