miks kissa syöksyy pojan huoneeseen heti kun ovea vähän raottaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ssss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

ssss

Vieras
meillä nuorin kissa (8kk) syöksyy aina pojan (5,5v) huoneeseen kun ovi vähänkin auki. päivällä kissat saa kulkea miten haluaat mutta yöllä ovet makuuhuoneisiin kiinni kun ei tykätä et kissat herättää alottamalla hirveen rallin. poika jos käy yöllä vessassa, nuorin kissa pujahtaa aina oven raosta pojan huoneeseen. sinne se painelee illallakin kun poika menossa nukkumaan. mikä ihme sitä sinne vetää.....

se kun se on kiellettyä. meillä kissa saa kanssa näitä spurtteja kun ovet raollaa. se tykkää livahtaa siitä raosta. ja eilen jäi sitten oven väliin kun en huomannut. onneks en lujaa paiskannut. pakko pitää ovet raollaan tai kiinni kun remontti keittiössä...

meillä ihan samanlainen kissa.. päivällä pyörii ulkona ja meijän jaloissa olkkarissa mut ku ilta tulee niin ryntää muksujen huoneisiin ja sänkyihin. en halua kissaa sänkyyn ja kun ovi vähänkin unohtuu iltasella auki tai pojat tekee iltatoimia niin kissa kyttää tilaisuutta rynnätä huoneeseen.

kissat tykkää nukkua lämpöisessä. herään itse usein siihen kun katti on kömpinyt peiton alle mun muasua vasten koisimaan. tosiaan ainut huone missä sitä voi nykyisin pitää on makkari. onneksi enää muutama päivä...

Kissoilla on tosiaan jostain syystä kauhee viehtymys suljettuihin oviin. Meidän kissa on ihan samanlainen ja on heti oven takana rapsimassa jos sen laittaa kiinni. Anopin kissa tulee taas heti huutamaan oven taakse jos vetää oven kiinni, on aika rasittavaa kun mun mielestä elukoiden paikka ei oo sängyssä ja sinnehän se tukkii..