miks koko ajan väsyttää !!??

onni löytyy arjesta

Aktiivinen jäsen
06.08.2007
4 064
0
36
Se on todella rasittavaa.. Mies antoi mun nukkua klo 9 asti ja silti nyt odotan, että pienempi nukahtais vihdoin päiväunille ja mä saisin taas ottaa nokoset.
Lapset ei enää valvota öisin, kotiäiti olen eikä pitäisi olla raskaanakaan.
Noloakin miestä kohtaan, kun niin usein toivon vaan et saisi nukkua. Illallakin menin kuitenkin "jo" 23 maate, nukahtaa taisin noin 24. Oonkohan nukkunut liikaa?
Onko muilla samaa?

Minäkin huomaan monestikkin että pitkin päivää väsyttäisi, en kuitenkaan nuku päiväunia samaan aikaan pojan kanssa. Ja tosiaan yöt saan nukkua läpi. itsekkin olen tullut siihen tulokseen että tulee liian paljon aina nukuttua ni se sitten väsyttää.. :D

Mua väsyttää myös joka päivä ja syy on kyllä viiden vuoden univelka. Lapset ovat meillä tosin valvottaneet nyt, kun ovat kipeinä olleet, muuten nukkuvat jo kohtuu hyvin. Väsyttää vaikka olisin nukkunut monta yötä putkella heräämättä. Kai tää helpottaa joskus vuosien myötä, kun oikeasti ei tarvii enää heräillä kuuntelemaan jonkun yskää.

Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Stressiä?
Omaa aikaa itsekseen ei ole ollut kieltämättä. Mies kyllä kiitettävästi lapsia hoitaa, mutta miksei sitä saa lähdettyä vaikkapa lenkille?? Ehkä säännöllinen kotoa poisolo piristäisi, tiedä häntä.. Toi sairausajatus lähinnä mietityttää, kun on muitakin oireita, Pahoinvointia, käsien puutumista (lähinnä sormien pistelyä).

Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
Se on todella rasittavaa.. Mies antoi mun nukkua klo 9 asti ja silti nyt odotan, että pienempi nukahtais vihdoin päiväunille ja mä saisin taas ottaa nokoset.
Lapset ei enää valvota öisin, kotiäiti olen eikä pitäisi olla raskaanakaan.
Noloakin miestä kohtaan, kun niin usein toivon vaan et saisi nukkua. Illallakin menin kuitenkin "jo" 23 maate, nukahtaa taisin noin 24. Oonkohan nukkunut liikaa?
Onko muilla samaa?
Menet liian myöhään nukkumaan?Nyt kun mun on pakko mennä ajoissa nukkumaan niin huomaan,että se uni on paljon parempaa,herään viikolla jo klo 4.50 joten klo 21 on pakko mennä nukkumaan.Viikonloppuna kun valvon puoleen yöhön,niin vaikka aamulla nukkuisin niin silti väsyttää päivällä,viikolla ei samalla tavalla.

Yhteistyössä