Miks lasten pitää tulla riehumaan JUST OLKKARIIN, eivät kuule eikä näe mitään ja telkkarista ei kuulu sanaakaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirosana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kirosana

Vieras
eivät kuule olevinaan mitään kun pyydän kymmeniä kertoja menemään omaan huoneeseen leikkimään. 54 neliöinen kaksio, joten olohuone on ainoa "minun" huoneeni, koska lapset ovat makkarissa

Miksi silti pitää AINA tulla olkkariin riehumaan ja möykkäämään?? Tekis mieli ottaa itse tuo makkari, kerran siellä eivät leiki

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
:o Telkkariko on tärkeempi kuin lapset? Ehkälapset kaipaa huomiota ja äidin seuraa.

no ehkä mä tiedän koska ne kaipaavat seuraa. Noihin omiin riehumisleikkeihin eivät kaipaa aikuista, haluavat vain leikkiä sitä olkkarissa, koska makkari on niin pieni (edelleen se 54 neliötä)

Salattujen elämien ajaksi pitää aina tulla :o miks just silloin, ainoa ohjelma jonka haluan katsoa

Meillä ihan sama juttu! Ja ei se tilasta ole kiinni, meillä on n. 130 neliöö, molemmilla omat huoneet ja muutenkin tilaa, niin just pitää tulla riehumaan/tappelemaan siihen viereen missä mä katon telkkaria, tai puhun puhelimessa. Ja ihan vakio on se, että jos muuten on hiljaista ja katot uutisia ja just kun tulee se uutinen minkä haluut kuulla, niin meteli on taattu!

Alkuperäinen kirjoittaja tuttua:
kuulostaa niiin tutulta. Minä pyöräytän siinä vaiheessa kajarit kaakkoon ja jos sekään ei riitä niin sitten karjasen ne muualle möykkäämään.

Ei auta meillä, eivät riehuessaan kuule eikä näe mitään... ei mitään mitä sanon, pitää oikeasti karjaista, jotta tajuavat minun edes puhuvan.. puolituntisen ohjelman aikana saa pyytää ainakin 30 kertaa, että menisivätkö omaan huoneeseen leikkimään...

Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Ja ihan vakio on se, että jos muuten on hiljaista ja katot uutisia ja just kun tulee se uutinen minkä haluut kuulla, niin meteli on taattu!

tätä just tarkotan, just kun tulee ne salkkarit :D

Mut mä teenkin aamun lastenohjelmien kohdalla sellaisen pienen aamuimuroinnin :D tietävätpä seuraavaksi miltä se tuntuu yrittää katsoa jotain ohjelmaa jos möykätään vieressä

niin ja sit kun tulee se hirmu tärkeä uutinen ja käskee olla hetken hiljaa, ei TODELLAKAAN voida olla hiljaa jotta sen kuulisi... esim sellon ampumisjutusta kun kuulin ekan kerran... saa karjaista, että nyt ne naamat umpeen, ennenkuin volyymi laskee

Vika ei ole lapsissasi vaan vanhemmissa. Kouluta lapsesi jotta eivät huuda silloin kun kuuluu olla hiljaa. On se kumma kun lapset saavat kiljua yleisillä paikoillakin ja juosta miten sattuu....no enpä ihmettele jos saavat tehdä näin kotonakin...

Alkuperäinen kirjoittaja Yks vaan:
Vika ei ole lapsissasi vaan vanhemmissa. Kouluta lapsesi jotta eivät huuda silloin kun kuuluu olla hiljaa. On se kumma kun lapset saavat kiljua yleisillä paikoillakin ja juosta miten sattuu....no enpä ihmettele jos saavat tehdä näin kotonakin...

Just :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja kirosana:
eivät kuule olevinaan mitään kun pyydän kymmeniä kertoja menemään omaan huoneeseen leikkimään. 54 neliöinen kaksio, joten olohuone on ainoa "minun" huoneeni, koska lapset ovat makkarissa

Miksi silti pitää AINA tulla olkkariin riehumaan ja möykkäämään?? Tekis mieli ottaa itse tuo makkari, kerran siellä eivät leiki

asuutko sä meillä? meillä kans 2 huonetta ja 54 neliöö..........

Yhteistyössä