Miks lastenohjelmista saa nykyään hedarin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Äääh, taas pää meinaa hajota kun lapsi kattoo piirreettyjä kakkoselta! Ohjelmat on ihan kamalaa kohellusta ja juonet niin paskoja! Eihän tossa ole mitään järkeä!

Ite saan aamuisin migreenin kun luen lehteä ja tuntuu, et lapsi tulee ylivilkkaaksi tosta älyttömästä sekoilusta. Ite kun olin lapsi niin ohjelmissa oli vielä musiikki (esim. muumit), mutta nyt pelkkää äänitehostetta ja pimputusta, jota säestää hahmojen kiljunta.

Joo, se oli siinä. Meillä ei aukee enää telkkari aamuisin!
 
Minua vituttaa katsoa lasten kanssa lastenelokuvia, kun ne on kaikki bamlattu stadin slangilla. Monta sanaa on, joita ei itse ymmärrä ja joita pitää lapsellekin selittää. :headwall:
 
Ne on leikattu musiikkivideotyyliin siinä luulossa, että lapset tykkää. Mekin on avomiehen kanssa ihmetelty, että miten voi kasvaa normaaleja pentuja, kun lastenohjelmat on tehty ilman hengitystaukoja. Täälläkin alkaa päätä kivistämään, kun vilasee sitä karkkivärioksennuspläjäystä aamuisin TV:stä.
 
En mä vaan tajua miten toi taso on noin tippunu! Jos lapsille haluaa jotain piirrettyjä näyttää niin ne pitää ostaa ite. Toi meteli, joka lähtee saa mut vaan aivan hajalle, eikä kahvin juonnista ja lehden luvusta tule mitään tässä metelissä.

Uskomatonta on, että joku saa vielä palkkaa noiden dubbausten tekemisestä! Onks ne ikinä kuunnellu miltä niiden tekemät ohjelmat kuullostaa?
 

Yhteistyössä