V
"vieras"
Vieras
Äääh, taas pää meinaa hajota kun lapsi kattoo piirreettyjä kakkoselta! Ohjelmat on ihan kamalaa kohellusta ja juonet niin paskoja! Eihän tossa ole mitään järkeä!
Ite saan aamuisin migreenin kun luen lehteä ja tuntuu, et lapsi tulee ylivilkkaaksi tosta älyttömästä sekoilusta. Ite kun olin lapsi niin ohjelmissa oli vielä musiikki (esim. muumit), mutta nyt pelkkää äänitehostetta ja pimputusta, jota säestää hahmojen kiljunta.
Joo, se oli siinä. Meillä ei aukee enää telkkari aamuisin!
Ite saan aamuisin migreenin kun luen lehteä ja tuntuu, et lapsi tulee ylivilkkaaksi tosta älyttömästä sekoilusta. Ite kun olin lapsi niin ohjelmissa oli vielä musiikki (esim. muumit), mutta nyt pelkkää äänitehostetta ja pimputusta, jota säestää hahmojen kiljunta.
Joo, se oli siinä. Meillä ei aukee enää telkkari aamuisin!