miks loppuraskaudesta häviää yöunet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unikuu108
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unikuu108

Vieras
hitto. heräsin tänäaamuna klo 5 ja täällä vaan kukutaan. :headwall:
eikö vois jo nukkua häh.. no ei.. kiva kiva.
koko päivän touhunnu vajaa 3veen kanssa ja flunssassakin ollaan vielä.. ja eikä tule unta kaaliin.. hitto.

Alkuperäinen kirjoittaja kolmenäiti:
Kroppa valmentaa sinua yöheräilyyn ja valvomiseen.

oikeesti? enhän mä ole kerinnyt edes normaalisti ruetakaan nukkumaan.. edelleen herään pari kerta yössä millon minkäkin syyn takia mikä pojalla on..

Ole onnellinen jos vasta loppuraskaudesta, mulla alkoi univaikeudet ja yöheräilyt jo alle 10rv.......... Ja jatkuu vaan... pää kipeänä vähästä unesta ja mieli v*ttuuntuneena koko ajan sen takia. Ärhäkkänä siis ollaan jatkuvasti unenpuutteen takia. Nyt alkuviikoilla jo vaikea myös löytää nukkumisasento, pyörin ja hyörin vähän väliä!!

no tässä pari kolme päivää sitten alkoi. nyt viikot 39+2. sitä ennen oon nukkunut läpi yön ku tukki. ja ei asennot vaivaa vaan unettomuus.. :headwall:
ärsyttää ihan sikana.

Täällä herättää iänikuiset vessareissut tätä tähän asti lapsetonta,mut viimiset pari-kolme yötä on ollu oikein koiran unta ja samanlaiselta näyttäis ensi yökin.Kohta petiin yrittämään,mut oon varmaan hereillä ja kaahvia keittämässä siinä viiden-kuuden maissa jo.Sit meen kyllä vielä pariks tunniks nukkumaan.Ja silloin yleensä nukunkin paremmin sit.Täällä vaan noi perkuleen putkiäijät rupeaa mekastamaan jo seittemän jälkeen et ei saa aamupäikkäreitä rauhassa enää vedellä...
Kaipa tää on sitä valmistautumista siihen tulevaan elämään et tällai koiranunta nukutaan.Kurjaa vaan sulla,unikuu,jos sama jatkunu jo esikosta asti eikä loppunu missään kohtaa...Meneehän se kuopuski kai sit joskus esim.eskariin?Jos sit viimistään saisit nukkuu,ku lapsella aamulla meno,ni tulee "ehjemmät"yöt...Tosi lohduttavaa..

Hyvää yötä!

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Vessaan ne häviää yöunet.
Mä kävin loppuraskaudessa 5 kertaa yössä vessassa.

senkin mä ymmärtäisin jos olis pissahätä.. mut en mä herää siihenkään..
oon niiiiiiin kypsä jo tähän raskaana olemiseen että huoh..
eilen oli ultran mukainen la ja ens ke sit menkkojen.. sais jo pikkuhiljaa...

Alkuperäinen kirjoittaja maria-s:
Kaipa tää on sitä valmistautumista siihen tulevaan elämään et tällai koiranunta nukutaan.Kurjaa vaan sulla,unikuu,jos sama jatkunu jo esikosta asti eikä loppunu missään kohtaa...Meneehän se kuopuski kai sit joskus esim.eskariin?Jos sit viimistään saisit nukkuu,ku lapsella aamulla meno,ni tulee "ehjemmät"yöt...Tosi lohduttavaa..

Hyvää yötä!

poika kyllä nukkuu läpi yön. on ollut aina ihan hyvä nukkuja..
siitä ysistä kasiin noin, mut jos potkii peiton niin herää ähisemään kylmissään, kömpii viluissaan viereen johon herään.. höpöttää unissaan jne kaikkea mitä vaan voi ollakaan. nyt kun on kipeenä niin sen röhimiseen..