Miks mä en ikinä löydä kirppikseltä pojalle vaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "elina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"elina"

Vieras
Poika käyttää kokoja 116-122cm ja ei vaan tunnu ikinä löytyvän ainakaan hyvänkuntoista ja kivaa vaatetta tosta koosta. Nytkin oon 2-3krt viikossa ravannut kirppiksillä ja mitään ei löydy ja jos löytyy on kamalaa kulahtanutta lumppua. Tytöille löytyy vaikka mitä kaikissa mahdollisissa kokoluokissa.

[QUOTE="elina";24695595]Poika käyttää kokoja 116-122cm ja ei vaan tunnu ikinä löytyvän ainakaan hyvänkuntoista ja kivaa vaatetta tosta koosta. Nytkin oon 2-3krt viikossa ravannut kirppiksillä ja mitään ei löydy ja jos löytyy on kamalaa kulahtanutta lumppua. Tytöille löytyy vaikka mitä kaikissa mahdollisissa kokoluokissa.[/QUOTE]

niin ja oon käynyt esim suurilla kirppareilla myyrmäkihallissa, akselissa ym.

Meillä 5 poikaa ja sama on tullu todettua. Pojille ensinnäkin ostetaan niitä vaatteita vähemmän kuin tytöille. Pojille ostetaan vain ne "pakolliset" kun tytöille tulee ostettua jotain mikä on ihanaa ja sattuu kohdalle.
Ja sit se että pojat tosiaan kuluttaa vaatteet todella tehokkaasti. Ei niistä jää yhden jälkeen enää seuraavalle hyväkuntoista mitään mitä on oikeasti pidetty. Meilläkin edelliseltä jää kotivaatetta seuraavalle mut paremmat vaatteet saa ostaa uutena.
Jotain paitoja saattaa välillä löytää kirppariltakin. Ja poikien kohdalla on pari kokoa mitä ei löydy kirveelläkään mistään. Hyvä jos kaupastakaan.

Meidän poika käyttää 122-128 cm vaatteita (jotkut 128/134) ja löydän hänelle kyllä kirpputorilta kaikenlaista kivaa.

En siinä mittakaavassa mitä joskus vauvana, mutta löytyy kuitenkin. Muttei löydy samassa mittakaavassa tytöllekään (128-134 cm) vaatteita enää mitä löytyi pienempänä.

Yhteistyössä