Miks mä en nyt vaan jaksais tätä!?!Mies tuntuu nyt vuosi vuodelta tulleen vaan enemmän itsekkääksi,lapset nimittelee,...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Väsynyt äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Väsynyt äiti"

Vieras
Mulla on nyt vaan niiiiin väsyny olo.Tekis mieli sanoa miehelle suoraan etten jaksa katsella sitä ja sen omahyväisyyttä enään!!En jaksa puhua pienille(alle kouluikäsille lapsilleni)kun ne nimittelevät mua tyhmäksi äidiksi! Olen vaan hiljaa ja menen pois...Miehen kanssa en halua keskustella mistään,koska se ei halua kuunnella esim.työasioitani tai jos "kuunteleekin"niin huomaan että keskittyy vaan telkkariin tms.
Mieheni juo ja sekös mua ärsyttää...Viikonloppu juomat on vaihtunu tai lisääntyny joka iltaseen tissutteluun..Tiedän että kommentoitte että mun käytöksen takia,mutta niin ei ole,vaan olen väsyneempi ja hiljaisempi juuri sen vuoksi!!!Meillä ei ole enää iltaisin minkäänlaista kanssakäymistä..Nukumme suunnilleen selät vastakkain...Enkä kaipaakaan mieheni läheisyyttä eikä hänkään minun...
Olen laskeskellut että pärjäisinkö vuokramaksujen ja lasten hoitomaksujen kanssa yksin?En vaan tiedä miten etenisin..Mihinkään perheneuvontaan ei mieheni tulisi kanssani eikä ollenkaan,joten avaisinko suuni ja ehdottaisin asumuseroa...?!En vaan tiedä...

Ootko harkinnu itse tuon iltatissuttelun aloittamista? Se rauhoittaa kummasti stressaavan päivän jälkeen.

By the way, miksi ihmeessä lasket lasten hoitomaksuja jos juuri tuumit ettet jaksa niitä lapsia? Jätä lapset miehelle ja lähde itse lätkimään. Ei se mene automaattisesti niin että äidistä on pakko tulla se lasten kanssa kituja.

Viimeksi muokattu:
Miksi annat lasten nimitellä sua?! Teillä on nyt pahasti auktoriteetti hukassa. Mua huolestuttaa, että mun lapset saattaisi käydä koulua sellaisten lasten kanssa, jotka nimittelevät vanhempiaan! Nyt kuule otat ohjat käsiin! Lasten iästä riippuen jäähyytä tai arestia tai muuta rangaistusta! Vanhempia on kunnioitettava kyllä tuon verran! Jos et kunnioita itseäsi, niin luuletko oikeasti, että niin tekee kukaan muukaan! Nyt oikeasti ohjat käsiin!

Yhteistyössä