Mä en nyt ymmärtänyt, miksi se nainen ei voi käydä myös missä huvittaa? Onko oletuksena siis se, että parilla on jo yhteisiä lapsia, joita mies ei suostu hoitamaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ok:Kyseisessä ketjussa ei ainakaan omaan silmääni missään vaiheessa osunut ap:n kohdalta sellainen kirjoitus, että hän itse ei koskaan pääse mihinkään. Se on itsestään selvää, että homma on vinksallaan, jos toinen aina menee ja toinen ei koskaan pääse mihinkään. Toivottavasti kukaan ei tuollaiseen alistu parisuhteessa.
Mutta sinällään mun mielestäni ei ole mitenkään paha asia, että mies lähtisi jonnekin viikoksi, vaikka olisinkin raskaana. Ihan siitä syystä, että meidän parisuhteessamme kumpikin pääsee menemään yhtä paljon niin halutessaan eli mun miehelleni ei vastaavasti olisi ongelma olla lastemme kanssa kotona, kun minä olisin menossa. Enkä mä näe syytä siihen, miksi meidän pitäisi muuttaa hyvin toimivia toimintatapojamme edes raskausaikoina. Meillä siis kolme lasta ja yhteiseloa takana tähän mennessä 13 vuotta.