E
Ei tajua
Vieras
Miksi mies kehuu usein muita naisia kauniiksi ja vielä mun kuullen? Tätä hän harrastaa vaan humalassa. Sit se viel sanoo, että kyl sä oot kuitenki paremman-näkönen. Kerran se kuitenki sano, että on niitä paremmanki näkösiä, mutta ei yhtä mukavia ja, että tässä iässä muutki asiat vaikuttaa ku ulkonäkö. Hän myös katselee muita naisia pitkään. Saahan sitä toki kehua muitakin ja katsella, mutta en oikein ymmärrä miksi hän niin tekee. Ihan kuin haluaisi loukata tai jotain. Olen itse kaunis nainen omasta mielestäni ja saan siitä kuulla kyllä aina mutta, jostakin syystä pahoitan mieleni kun hän muita kehuu aina mulle ja mietin, että ehkä en sitten olekkaan hänen mieleensä ulkonäöllisesti. kyllä hän muakin kauniiksi kehuu, mutta ei tarpeeksi usein. Ihmettelen myös sitä miksi hän kyselee, että onko joku mies musta komea. Itse en ole kokenut tarvetta lähteä kehumaan muita miehiä komeiksi hänen kuulleen tai tuntuisi jotenkin tyhmältä. Onhan niitä komeita miehiä, mutta en sitä hänen kuullen ala sanomaan, että onpa tuossaki komee mies. Kerran sit kun se kysy baarissa onko yhet miehet komeita niin sanoin, että onhan ne Hyvännäköisiä niin se loukkaantu siitä. Miksi siis näin?