miks mies kohtelee mua toisin kuin kaikkia muita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pöh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pöh

Vieras
töissä on eräs mies, joka harrastaa melko hersyvääkin flirttiä toisten naisten kanssa. siis sellaista "hyvä jätkä"-meininkiä, saattaa koskettaa olkapäähän tai muuta vastaavaa samalla kun heittää jonkun vitsin tms.

mutta mä oon poikkeus kaikista. mua kohtaan on aina asiallinen, tasan yhden kerran on heittänyt seksiin liittyvän kommentin mulle. ei mitään tahallaan lähelle tulemisia tms, päin vastoin. tänään nimittäin huomasin että mies meinasi koskettaa erään sananvaihdon yhteydessä, kohotti jo kätensäkin kunnes vetäisi sen kiireesti pois. mun kanssa keskustellessaan kyllä heittää vitsiä, katsoo silmiin ja hymyilee mutta ei todellakaan samanlaista käytöstä kuin kaikkien muiden kanssa.

mä oon täysin erilaisen kohtelun kohteena kuin kaikki muut. vahingossa vai tarkoituksella? ja jos tarkoituksella, niin mistä syystä? olenko jotenkin pelottava joten mua kohtaan ei voi olla samanlainen kuin muita kohtaan, jos vaikka sattuisin ottamaan tuon ihmisen liian vakavasti ja -hui kauheaa, alkaisin kuvittelemaan jotain?

Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Jos se on ihastunut suhun ja pelkää että huomaat sen ja sen takia yrittää olla kiinnittämättä suhun huomiota? Tai sitten se ei tykkää sinusta.

Nämä minullekkin tuli ensimmäisenä mieleen.

Se saattaa olla ihastunu suhun. Ei koske suhun siks jos pelkää että ei pystykkään kosketusta jättää pelkästään siihen. Eli periaatteessa sillon oot pelottava jos ei pysty mies kontrollia pitämään :D . Ottaa tietyn välimatkan ja haluu pitää teijän välit asiallisena, ettei sen tunteet paljastu itelleen eikä muille.

niin.. en tiedä tuosta tykkäämisestä. ollaan kerran yksissä illanvietoissa törmätty ja mies siirtyi mun seuraani loppuillaksi, jätti oman seurueensa tyystin. yksi suudelmakin vaihdettiin loppuillasta, mutta ei sitten sen enempää. mies oli kyllä melko humalassa, että se varmaan vaikutti asiaan.. :/

No ei välttämättä ole ihastunut. Jospa sä et ole yhtä flirtti tai rempseä kuin ne muut naiset ja mies koittaa käyttäytyä ihmisiksi, koska arvostaa sinua?

Mä siis tiedän ilmiön; minä kun kammoan huomion keskipisteeksi joutumista, niin yleensä sitten käyttäydyn kuin tapetti, vaikka kyllä mulla huumorintajua on. Niin jotenkin ei mulle tulla samalla tavalla puhumaan rivoja kuin muille...

Itselläni on hieman samankaltainen tilanne ja ainakin itse olen tehnyt tulkinnan, että mies on oikeasti kiinnostunut ja on hämillään siitä, että tiedän sen:)

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
No ei välttämättä ole ihastunut. Jospa sä et ole yhtä flirtti tai rempseä kuin ne muut naiset ja mies koittaa käyttäytyä ihmisiksi, koska arvostaa sinua?

Mä siis tiedän ilmiön; minä kun kammoan huomion keskipisteeksi joutumista, niin yleensä sitten käyttäydyn kuin tapetti, vaikka kyllä mulla huumorintajua on. Niin jotenkin ei mulle tulla samalla tavalla puhumaan rivoja kuin muille...

en varmastikaan ole yhtä flirtti kuin moni muu meillä töissä, mutta en varmasti myöskään sieltä toisesta päästäkään.. niin paljon meidän työyhteisössä naisia kuitenkin on. mutta voihan tuossa olla perääkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
heh..kaikki vastas heti et on ihastunu. :D
no veikkaan sitä että sen mielestä oot tosikko.

:D no joo, voin ollakin tosikko siinä mielessä että mun huumoriin ei kuulu seksistiset heitot.. mutta muutoin en koe olevani yhtään tosikko. ollaan me yhdessä muuta herjaa heitelty ja ihan oon senkin saanut nauramaan omille jutuilleni.. hyvässä mielessä, toivon :D

Joo kyllä mullekin tuli ekana mieleen että jos ei oo ollenkaan varma jonkun huumorintajusta niin fiksu säästää silloin huumorin niille kenen tietää sitä kestävän..

okei, mutta miksi se tänään vetäisi kätensä pois kun selkeästi meinasi koskettaa? unohti hetkeksi että sen edessä oonkin mä, iljettävä limanuljaska eikä joku niistä kymmenistä muista työpaikan hehkeistä naisista?

Alkuperäinen kirjoittaja pöh:
okei, mutta miksi se tänään vetäisi kätensä pois kun selkeästi meinasi koskettaa? unohti hetkeksi että sen edessä oonkin mä, iljettävä limanuljaska eikä joku niistä kymmenistä muista työpaikan hehkeistä naisista?

Itehän sä jo vastasit tuolla, että se on ollut kiinnostunut susta pikkujouluissa. Eli miksi lypsät tätä tietoa meiltä? Tähänkin "pitää" sun mielestä vastata, että ei kun sinä olet juuri se työpaikan hehkein nainen, jota se juuri haluaa erityisesti koskettaa.

Alkuperäinen kirjoittaja juupa:
Alkuperäinen kirjoittaja pöh:

Itehän sä jo vastasit tuolla, että se on ollut kiinnostunut susta pikkujouluissa. Eli miksi lypsät tätä tietoa meiltä? Tähänkin "pitää" sun mielestä vastata, että ei kun sinä olet juuri se työpaikan hehkein nainen, jota se juuri haluaa erityisesti koskettaa.

en lypsä. kun en ymmärrä, että jos se ois kiinnostunut niin miksi se ei halua koskettaa? ajattelin että jos joku ymmärtäis mikä sen pointti on. piste.

ihmeellinen tapa kinuta palstalta tukea sille, että joku ukko ois suhun ihastunut. :o v*tustako me se tiedetään, ainakin vaikutat tosi ärsyttävältä ihmiseltä. mäkään en vitsailis sun kanssa, saati koskettais.

Yhteistyössä