Miks miestä ei enää kiinnosta seksi eikä läheisyys mun kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä minä olen?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä minä olen?

Vieras
Tää alkoi siitä kun aloitti talon rakentamisen 3v sitten... talo ollu valmis jo vuoden päivät.. toki pihassa paljon paljon töitä... me eletään ihan kun ei oliskaan mitään parisuhdetta.. ollaan vaan kaks vierasta ihmistä saman katon alla... Kuinka monta miljoonaa kertaa mä olen kertonut että toivon enenmmän seksiä ja läheisyyttä mutta mitään ei tapahdu. Lisäks mies on jatkuvasti ärtyisä. Mutta niin alan minäkin olemaan.

Tressi, väsymys, masennus, sairaus ?
Toinen nainen ?
Aina samanlainen seksi vai vaihtelua ?
Puhu miehen kanssa.

Viimeksi muokattu:
Jatko riippuu siitä onko tahtoa vai ei. Jos on, järjestäkää yhteistä aikaa. Ei mitään painostusta seksiin ja läheisyyteen, vaan mukavaa yhdessäoloa. Pitäkää hauskaa, tutustukaa toisiinne uudestaan.

Keskustelua tietysti asiasta. Ja ihan kaikesta. Miettikää toisen hyviä puolia, huomioikaa, antakaa läheisyyttä ja huomiota toisillenne ilman sitä odotusta, että siitä pitäis sit saada joku palkkio (seksiä, läheisyyttä takaisin).

Äläkä vaan kuvittele, että vain miehen pitäis tehdä jotain asian eteen. :)

Ootko itse ollut aloitteellinen? Esim hyväillyt miestä, ottanut siltä suihin tms?

Miten puhut miehellesi? Kehutko, kerrotko rakastavasi, sanotko kauniita asioita? Kerrotko hänellle, mikä hänessä on sinusta seksikästä?

Alkuperäinen kirjoittaja mitä minä olen?;26864510:
Kuinka monta miljoonaa kertaa mä olen kertonut että toivon enenmmän seksiä ja läheisyyttä mutta mitään ei tapahdu. Lisäks mies on jatkuvasti ärtyisä. Mutta niin alan minäkin olemaan.
Siis mies rakensi teille kodin ja tekee pihatyöt? Mitä sinä olet samana aikana tehnyt miehelle muuta kuin höpöttänyt miljoona kertaa omista toiveistasi?

kun me rakennettiin niin mies oli ensin omissa töissä ja sit sen jälkeen ilta myöhään raksalla eikä ikinä jaksettu kumpikaan paneskella. Meillä talo valmistu 1/2 vuodessa ja kaikki mies teki itse veljensä ja isänsä kanssa kunhan he apuun ehtivät, lukuunottamatta sähkö ja putkihommia. Oltiin asuttu jo muutama päivä uudessa kodissa niin mies sanoi pikku pätkässä että kun stressi loppui viimein niin kyllä jo alkaa haluttamaan.