Miks miulla koskee silimiin..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyynä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nyynä

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
32 441
10
38
siis ei tietenkään varsinaisesti silimämuniin vaan sillain niinko ois jääny unet vähemmälle tai ois ryypänny lujasti. :/

kirvelee ja jotenki tuntuu kuivilta (vaikka justiinsa artelacit tänäki aamuna pistelin silimiin) ja semmosilta "rahisevilta" :snotty:

piru vie jos on tulossa joku tulehus |O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Liikaa tuijotellut tietsikan näyttöä?

no, töissä tuijottelen joka viikko joka päivä vähintään 8 tuntia. eilen oon kävässy tässä koneella ja tänäänki oon istunu vissiin puol tuntia? en muista millon kirjauduin.

joten ei ainakaan tämänpäiväsen pitäis siittä johtua. joskus töissä on kylläki kirvelevät silimät ja sielläki on silimätipat laatikossa varuulta.

mutta joo... mikähän allergia se tämmösiä sais aikaan? ja mikä nytten varsinais-suomessa kukkii?

Hei mulla on just sama fiilis ollut koko päivän ja miehellä samoin :xmas: Mitähän tuolla on ilmassa... Palaako Venäjällä taas hehtaarikaupalla metsää parhaillaan ja katkut kulkeutuu tänne...

en oo ollunna auringossa. mietin justiiinsa jotta oiskohan tuo pajukko syypää tähän? ko eilen aivastelinki koko hemmetin päivän ja niistämässä sai olla alvariinsa.... ei... onkohan miulle tulossa siitepölyallergia? voiko se tulla vasta aikuisiällä? :o |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
en oo ollunna auringossa. mietin justiiinsa jotta oiskohan tuo pajukko syypää tähän? ko eilen aivastelinki koko hemmetin päivän ja niistämässä sai olla alvariinsa.... ei... onkohan miulle tulossa siitepölyallergia? voiko se tulla vasta aikuisiällä? :o |O |O

VOI, mulle on tullu allergiat vasta aikuisiällä :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

VOI, mulle on tullu allergiat vasta aikuisiällä :snotty:

voi piru |O |O |O |O |O |O |O :snotty:

Yhteistyössä