Miks mulla aina hajoaa tai katoaa kaikki kivat vaatteet?!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kerpele

Aktiivinen jäsen
07.09.2010
11 640
3
36
Nyt mun uusissa ihanissa sormikkaissa on reikä ja kaulaliinan oon kadottanut jonnekin... En tosiaan tiedä mihkä olen sen hävittänyt. En ainakaan kotiin kun kaikki paikat oon käynyt läpi :(

Kai mä vaan oon niin tohlo. Mut rasittavaa! Etenkin kun en useasti itselleni osta uusia vaatteita ihan rahallisista syistä, niin sitten ne yhdetkin kivat jutut katoaa.

Puserot tai housut ei onneksi kun ne ovat niin tiiviisti päällä, katoa, mutta nekin onnistun yleensä rei'ittämään jotenkin! AARGH!

no sittenhän meitä on kaksi :hug: ostin ihanat, punaiset mokkahanskat & viikon sisällä toinen hävisi.. samoin äidin tekemät lapaset onnistuin kadottamaan ja uuteen neulepaitaani tuli heti ensimmäisenä käyttöpäivänä reikä, kun sormus tarttui siihen !

• Tykkää
Reactions: Kerpele
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;24878739:
no sittenhän meitä on kaksi :hug: ostin ihanat, punaiset mokkahanskat & viikon sisällä toinen hävisi.. samoin äidin tekemät lapaset onnistuin kadottamaan ja uuteen neulepaitaani tuli heti ensimmäisenä käyttöpäivänä reikä, kun sormus tarttui siihen !

Ihanaa etten mä oo ainoo... Sitten mä aina saarnaan tolle samanlaiselle pojalle kun kaikki menee"hups" rikki...

Täytyy taas seuraavalla kerralla muistaa ettei ite oo yhtään parempi..

Yhteistyössä