Miks mulla ei tullu tämä raskausaikana mieleen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höh

Vieras
Tai no joo, varmaan siksi, että ajattelin, et mä sitten laihdutan raskauden jälkeen, joten ei haittaa, vaikka vähän painoa tuliskin.

Hitto vie, jos oisin tienny, kuinka tiukassa nämä istuu, niin olisin kyllä pitäny suuta soukemmalla. :kieh: Jollakin pikaliimallako nämä raskausläskit on kiinni laitettu, miks nämä ei lähde samalla tavalla kuin aina ennen on läskit lähteny?

Mutta se, mikä ei tullu mieleen, on se, et tämä estää mun uuden raskauden. :( tai siis en osannu kuvitella, että nämä läskit jää näin pitkäksi aikaa. Ja uutta raskautta en voi harkita ennen kuin nämä on poissa, koska selkä ei kestä, jos on liikaa painoa. Selkä krakaa jo nyt, joten ei tosiaankaan enää raskautta tähän päälle. :(

Alkuperäinen kirjoittaja suski:
Mulla onneksi äiti varoitti, että on paljon helpompaa vahtia painoa raskausaikana kuin laihduttaa sen jälkeen.

No kyllä mäkin tuon "tiesin", mutta en ikinä osannu kuvitella, kuinka vaikeasti nämä läskit lähtee (tai ei lähde). :(

Oon siis laihduttanu kyllä aiemminkin ja suuriakin määriä (-20 kg), mutta nyt ei meinaa ei millään lähteä yhtään kiloa. Viis oon saanu tammikuun alusta tähän päivään. Ja matkaa ois vielä vaikka kuinka.

Vauvakuume sen sijaan orastais jo pahemman kerran. :D Mutta ei uskalla ei.

Siksi, kun raskausaika on viimeinen mahdollisuus syödä niin paljon kun huvittaa. Siis mulla, kun nyt tän olis tarkoitus olla viimeinen raskaus. Sitten on aikaa laihduttaa, mutta nyt saa herkutella!

Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Imetätkö/imetitkö?
Toisilla imetys laittaa kehonrasvat oikein tosi tiukkaan. Nimim. aloin laihtua vasta imetyksen loputtua

Lopetuksesta nyt reilu 4 kk (imetin 9 kk). :) Mut imetysaikana en saanut yhtään mitään pois, nyt vasta tämänkin vähän, minkä oon saanu, niin ihan viime aikoina aika yhtäkkiä.

Ehkä ois vielä toivoa, et hormonit vaikuttas asiaan?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Imetätkö/imetitkö?
Toisilla imetys laittaa kehonrasvat oikein tosi tiukkaan. Nimim. aloin laihtua vasta imetyksen loputtua

Lopetuksesta nyt reilu 4 kk (imetin 9 kk). :) Mut imetysaikana en saanut yhtään mitään pois, nyt vasta tämänkin vähän, minkä oon saanu, niin ihan viime aikoina aika yhtäkkiä.

Juu, nyt vaan kunnon dietti ja lenkkeilyä, niin olet kesällä ehkä jo entisenveroinen. =)

En vahtinut minäkään syömisiäni yhtään, jostain syystä vain kaikki kovin rasvainen ja raskas ruoka lakkasi maistumasta ja järkyttävä himo hedelmiin ja marjoihin! Söin päivässä pari-kolme litraa marjoja, tuoreita tai pakastettuja, lisäksi tuoreita hedelmiä, purkkihedelmiä jne.
Siksi varmaan tuo taaperokin söisi pelkästään marjoja ja hedelmiä :)

ekassa raskaudessa lihosin 25kiloa ja kaikki lähti pois alle puolessa vuodessa. nyt toisessa raskaudessa tuli kiloja 15 ja vaikka synnytyksestä on jo vuosi vieläkin roikkuu tuossa 5 ylimäärästä kiloa eikä lähe millään...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Imetätkö/imetitkö?

Juu, nyt vaan kunnon dietti ja lenkkeilyä, niin olet kesällä ehkä jo entisenveroinen. =)

Toivotaan.

Ja mitä raskausajan ruokavalioon tulee, niin mulla taas tuli päinvastoin kuin yleensä: oksetti kaikki salaatit ja kasvikset. Normaalisti syön niitä paljonkin.

Yhteistyössä