Miks mun mies on niin saamaton?????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mii

Vieras
Siis kun en vaan millään käsitä, meillä on kotona miljoona hommaa mitä pitäis tehdä, pihassa laittamista ja sisällä remonttia.. Mutkun ei mitään saa tapahtumaan, sen verran isompia urakoita mihin mun taidot ei yksin riittäis ja vaikka riittäiskin en saa...

Sit kun tolle ukolle koettaa sanoa että pitäs saada laitettua, se sanoo vaan että pitää suunnitella.. Joo no kolme vuotta on nyt suunniteltu. Jos koetan itte tehdä jotain, edes tilapäisiä ratkaisuja että ei asuttas ihan läävässä kieltää kun "lähiaikoina laitetaan kuitenki".. Hyvä esimerkki meidän ulko-ovi, se piti vaihtaa jo 3v sitten ja kun ei ole vaihdettu ajattelin edes maalata (kun maalia kuitenkin on) niin ei kuulemma saa kun vaihdetaan. Niinpä niin.

Ja kun ei oo sillä edes kiinni siitä et ois rankkoja työviikkoja tms. ketuttaa katella kun patsastelee tossa pihalla kyllä päivät pitkät mutta ei mitään saa tehtyä....!!!!!!!!

Oliskohan sillä paineita kun hommaa kertyy liikaa? Mun mies oli aikanaan ihan jumissa, ei pienikään homma alkanut sitten millään. Ota vermeet esille ja siivoa joku työkohde, on helppo aloittaa ja mies huomaa, ettei se mahdotonta olekaan. Siitä se voi lähteä etenemään. Meillä toimi.

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:
Ei se ole saamaton vaan sinä olet liian vaativa

:laugh: Tjuuuuuh...noh, miten sen nyt ottaa...ehkä miehellä on liikaa tekemistä eikä hän tiedä mistä aloittaa ja menee aina ihan lukkoon kun pitäs ahertaa...?

Ny mä näkisin, että olet asian ytimessä

Kirsi Virtanen saarnasi tästä eilen ylen ykkösellä. Koska, Virtaskan mielestä, naiset valitsevat tätä nykyä ei-niin-miehisiä miehiä vaan feminiinisiä (ja aikaansaamattomia) niin päädytään kummalliseen tilanteeseen, jota Virtaska omalla tyylillään purki tunnin ajan.

Ohjelman saanee kuulumaan ylen arkistosta. Sen nimi on Kirsi Virtanen.

Yhteistyössä