mä vaan oon niin väsynyt tohon sen touhuun.. vaikka tiedän sen että se äkkäily ei välttämättä edes liity muhun sen kummemmin, mut oon helppo kohde purkaa. meillä sopimuksessa lukee että päivää enne pitää ilmoittaa tapaamisen peruuntumisesta (mikäli se on mahdollista) ja se kuitenkin toteutu tässä tapauksessa.. mut ei, eihän se riitä, mikään ei riitä, mikään ei ole koskaan hyvin tai oikein. just joulun aikaan ilmoitin exälle et tapaamisia ei tarvii lisätä et hän voi sit omaan tahtiin niitä lisätä.. häntä pitää ymmärtää, antaa anteeksi ja joustaa. mulle voi räyhärä 6h takia.. jätkä oli tapaamatta lapsia vuoden aikana yhteensä 10kk, kahden kuukauden aikana näki muutaman kerran ja silti, multa vaaditaan ihan erilaista toimintaa. eikä tästä uhkailusta viitsi kertoa edes lastenvalvojalle.. mua vastaan sekin taas kääntyy.
näin kirjoitin toisaalle maanantain tekstiviesteistä ex:n kanssa. musta tuntuu et täs viikon myötä oon oikein lietsonut päässäni tätä asiaa. mut oon niin kypsä!! kai sitä pitää vaan alistua kohtaloonsa.. tekis mieli puhua suunsa puhtaaks, mut se vaan pahentaa kuitenkin kaiken.. taas. miks pää ei vaan voi tyhjentyä ja ex:n uhkailut mennä toisesta korvasta ulos samantien? miks ex ei lopeta.. mitä iloa on uhkailusta, kostamisesta jne? kun ex:n lapsi kuoli niin hän tarvis aikaa, häntä piti ymmärtää, mut kun mut jätettiin ja heitettiin ulos omasta kodista niin ex sanoi "ei voi mitään, sun on vaan jaksettava"
näin kirjoitin toisaalle maanantain tekstiviesteistä ex:n kanssa. musta tuntuu et täs viikon myötä oon oikein lietsonut päässäni tätä asiaa. mut oon niin kypsä!! kai sitä pitää vaan alistua kohtaloonsa.. tekis mieli puhua suunsa puhtaaks, mut se vaan pahentaa kuitenkin kaiken.. taas. miks pää ei vaan voi tyhjentyä ja ex:n uhkailut mennä toisesta korvasta ulos samantien? miks ex ei lopeta.. mitä iloa on uhkailusta, kostamisesta jne? kun ex:n lapsi kuoli niin hän tarvis aikaa, häntä piti ymmärtää, mut kun mut jätettiin ja heitettiin ulos omasta kodista niin ex sanoi "ei voi mitään, sun on vaan jaksettava"