miks mun pitää ymmärtää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
mä vaan oon niin väsynyt tohon sen touhuun.. vaikka tiedän sen että se äkkäily ei välttämättä edes liity muhun sen kummemmin, mut oon helppo kohde purkaa. meillä sopimuksessa lukee että päivää enne pitää ilmoittaa tapaamisen peruuntumisesta (mikäli se on mahdollista) ja se kuitenkin toteutu tässä tapauksessa.. mut ei, eihän se riitä, mikään ei riitä, mikään ei ole koskaan hyvin tai oikein. just joulun aikaan ilmoitin exälle et tapaamisia ei tarvii lisätä et hän voi sit omaan tahtiin niitä lisätä.. häntä pitää ymmärtää, antaa anteeksi ja joustaa. mulle voi räyhärä 6h takia.. jätkä oli tapaamatta lapsia vuoden aikana yhteensä 10kk, kahden kuukauden aikana näki muutaman kerran ja silti, multa vaaditaan ihan erilaista toimintaa. eikä tästä uhkailusta viitsi kertoa edes lastenvalvojalle.. mua vastaan sekin taas kääntyy.

näin kirjoitin toisaalle maanantain tekstiviesteistä ex:n kanssa. musta tuntuu et täs viikon myötä oon oikein lietsonut päässäni tätä asiaa. mut oon niin kypsä!! kai sitä pitää vaan alistua kohtaloonsa.. tekis mieli puhua suunsa puhtaaks, mut se vaan pahentaa kuitenkin kaiken.. taas. miks pää ei vaan voi tyhjentyä ja ex:n uhkailut mennä toisesta korvasta ulos samantien? miks ex ei lopeta.. mitä iloa on uhkailusta, kostamisesta jne? kun ex:n lapsi kuoli niin hän tarvis aikaa, häntä piti ymmärtää, mut kun mut jätettiin ja heitettiin ulos omasta kodista niin ex sanoi "ei voi mitään, sun on vaan jaksettava"

Taitaa sillä exälläs olla niin paha olla, että johonkin täytyy se paska olo purkaa, ja kukas sen parempi kohde kuin ex vaimo. Joskus tuntuu, että me naiset joustetaan joka suuntaan vaikka kuinka ja paljon, ja sit jos kerrankin pistät hanttiin niin oot hankala ja hullu ja yrität estää isää tapaamasta lapsia jnejnejne. Enpä voi oikein muuta neuvoa antaa, kuin että jos saat vittumaisia textareita, lopeta lukeminen ensimmäiseen ikävään sanaan ja poista koko viesti. Ja vittumaisen puhelun tullessa sano ettet kuuntele tollasta ja punasta luuria. Sun ei oikeesti tarvitse sietää ihan mitä vaan! Teillä ei ole enää (exäs tahdosta) mitään muuta yhteistä kuin lapset, tapaamisista on sopimus (ilmeisesti), ei tarvii alkaa vääntämään mistään ihmeellisestä mitä exäs sattuu keksimään. Tiedän kyllä, että helppo se on täältä huudella kun ei itse ole tuossa tilanteessa :(

Ja sun ei tarvii jaksaa, mutta yritä jaksaa :hug:

Muoks: Jos exä peruu tapaamisia viime tingassa, niin oikeestaan sitä vastaan taisteleminen on ihan turhaa... Valitettavasti... Jos ei toinen tajua niin sitten ei tajua! Omaa kuoppaansa kaivaa, kun lapsetkaan ei kohta luota isäänsä pätkääkään.

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Taitaa sillä exälläs olla niin paha olla, että johonkin täytyy se paska olo purkaa, ja kukas sen parempi kohde kuin ex vaimo. Joskus tuntuu, että me naiset joustetaan joka suuntaan vaikka kuinka ja paljon, ja sit jos kerrankin pistät hanttiin niin oot hankala ja hullu ja yrität estää isää tapaamasta lapsia jnejnejne. Enpä voi oikein muuta neuvoa antaa, kuin että jos saat vittumaisia textareita, lopeta lukeminen ensimmäiseen ikävään sanaan ja poista koko viesti. Ja vittumaisen puhelun tullessa sano ettet kuuntele tollasta ja punasta luuria. Sun ei oikeesti tarvitse sietää ihan mitä vaan! Teillä ei ole enää (exäs tahdosta) mitään muuta yhteistä kuin lapset, tapaamisista on sopimus (ilmeisesti), ei tarvii alkaa vääntämään mistään ihmeellisestä mitä exäs sattuu keksimään. Tiedän kyllä, että helppo se on täältä huudella kun ei itse ole tuossa tilanteessa :(

Muoks: Jos exä peruu tapaamisia viime tingassa, niin oikeestaan sitä vastaan taisteleminen on ihan turhaa... Valitettavasti... Jos ei toinen tajua niin sitten ei tajua! Omaa kuoppaansa kaivaa, kun lapsetkaan ei kohta luota isäänsä pätkääkään.

oikeasti tää on vaan niin pirun rasittavaa. mut ehkä ex sit pitää ainakin yhden lupauksen: "mä kärsin sun kanssa 5vuotta, nyt on sun vuoro kärsiä" :'(

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

oikeasti tää on vaan niin pirun rasittavaa. mut ehkä ex sit pitää ainakin yhden lupauksen: "mä kärsin sun kanssa 5vuotta, nyt on sun vuoro kärsiä" :'(

Voi herranjumala mikä äijä... Ois kyllä kiva päästä sen pään sisään tutkimaan, että mikähän hänen mielestään on syynä siihen että sun pitää kärsiä...

entäs jos panisit tuulemaan, hankkisit uuden miehen ja viis veisaisit exän touhuista? suunnittelisit elämän niin kuin exää ei olisikaan ja jos haluaa ottaa lapset tapaamiseen niin ottaisit sen sit ikään kuin extrana. hymyssä suin vain toteaisit aina exälle et oukei! ehdotan tätä siksi et jos exälle tulisi tunne, et hän ei voi enää sun elämää hallita, niin hän siihen kiusantekoon turhautuisi ja antaisi sit sun olla oikeestikki rauhassa. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
entäs jos panisit tuulemaan, hankkisit uuden miehen ja viis veisaisit exän touhuista? suunnittelisit elämän niin kuin exää ei olisikaan ja jos haluaa ottaa lapset tapaamiseen niin ottaisit sen sit ikään kuin extrana. hymyssä suin vain toteaisit aina exälle et oukei! ehdotan tätä siksi et jos exälle tulisi tunne, et hän ei voi enää sun elämää hallita, niin hän siihen kiusantekoon turhautuisi ja antaisi sit sun olla oikeestikki rauhassa. :hug:

tämä kuulostaa hyvältä. jos et uutta miestä nyt saa "hankituksi" niin alat esittämään exälle kuitenkin hyväntuulista ja vähät välität sen temppuiluista. varmasti turhautuu kun huomaa että et ole enää hänen otteessaan.

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
|O |O |O |O |O |O |O |O

Peesaan tota vierasta, eli pane tuulemaan.

löytyis vaan joku hyvä mies.. ja tota hyväntuulisuutta olen yrittänyt. siitä ex sai pontta alkaa väittämään et en edes välitä lapsista kun en itke lasten perään :headwall:

Voi herranjumala mikä äijä... Ois kyllä kiva päästä sen pään sisään tutkimaan, että mikähän hänen mielestään on syynä siihen että sun pitää kärsiä...

sanos muuta.. mä en vaan jaksais enää. ja on pakko..

Yhteistyössä