Miks nuilla tenavilla ei pysy nuo vaatteet päällä??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä äiti

Vieras
:headwall: :headwall: Ennestään jo räkä valuu kaikilla mut silti pitää hyppiä ilkosillaan...

Voi että minua ottaa päähän ku aina ollaan riisumassa ja saa miljoon kertaa olla pukemassa niitä vaatteita takas. Ja sitten ku ne karkaa alasti uloski.
Mä en tykkää yhtään et lapset on ilman vaatteita. Pikkuhousut on aivan pakko olla ainaki jalassa. :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 14:39 mä kirjoitti:
Meilä samahomma mut vain pojalla 2v7kk. Aina vaippasilleen. ;) :/

No onneks nuilla ei enään ole vaippaa. Pojat on jo 3v ja 4v.

Se on näes kuule niin mukava pissata seisaaltaan ja kattoa ku se pissa lentää kaarella. Ja toinen kattoo vieressä :whistle:

No kuule, sama täällä!!!!

Joskus sitä ei vaan kaikkea käsitä aikuinenkaan. Hyvä puoli on kuitenkin se, että minä tiedän, että meidän muksut ei oo ikinä likaisissa vaatteissa... :D Päivässä vaattet vaihtuu ainakin sen 7 kertaa ja välillä ollaan piitkiä aikoja ilkosillan. No, minä oon sitä mieltä, että kotona saa olla vaikka alasti, mutta muualla sit piretään vaattehet päällä...

meillä on pojalla 2v10kk samaa taipumusta.. tossa se nytkin ilkosillaan viilettää vaikka 2 kertaa oon vaatteet tänään jo laittanut.

tyttö 5 ja puol v taas vaihtaa vaatteita monta kertaa päivässä tai käy laittamassa jonkun hameen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 14:40 Minä äiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 14:39 mä kirjoitti:
Meilä samahomma mut vain pojalla 2v7kk. Aina vaippasilleen. ;) :/

No onneks nuilla ei enään ole vaippaa. Pojat on jo 3v ja 4v.

Se on näes kuule niin mukava pissata seisaaltaan ja kattoa ku se pissa lentää kaarella. Ja toinen kattoo vieressä :whistle:

No onneksi sit tuola meidän suharilla on vielä vaippa. :whistle: :laugh:

Juu naturistilapsukaisia meilläkin =)
Tänään ei oo tarenneet mennä ilkosillaan pihalle, mut vähänkin ku aurinko pilkahtaa, saa olla vahtimassa et onko niillä mitään päällä kun tuolla ulkona hyppivät (siis nää nuoremmat, melkein 3 ja 5v)...

:/ Ai teilläkin?! Arvatkaa vaan olenko menettäny hermot sen satakertaa ku niitä vaate myttyjä on jokapaikassa ja heilutaan alasti. Ja pikkarit ja kumpparit jalassa tuolla vesisateessa vejättivät aamullaki....Ei ole ihme jos räkä valuu. :snotty:

Semmosia ne on juu. Edellisiltana yllätin likkani parvekkeelta nakuna. Siellä se istu ja puuhaili multasäkin kanssa. :\|

Sisällä yleisin asu on yleensä alkkarit ja kumisaappaat (väärässä jalassa tietty). :)

Heh, meillä kohta 8v ja talvellaki on kotona vaatteet mytyssä jossain nurkassa ja pelkät pöksyt tai kalsarit jalassa (poika), siis vaikka kuinka sanoo, että ne vaatteet vois pysyä päällä. No, onneks on edes ne pöksyt :)

Meillä 1v7kk ja on nakusillaan heti kun silmä välttää. Tosin yrittää kyllä ahkerasti pukea sitten vaatteita takaisin. Paidan saa pääaukosta läpi mut hihoja ei.
Vaipan myös heittää heti pois kun ollaan saatu se laitettua. :D

No mitä luulet miksi lapsilla ei pysy vaatteet päällä? Eihän vauvatkaan synny vaatetettuina. Alastomuus on luonnollista. Vaatteet ahdistaa. Mä annan lasteni vipeltää kotona nakuina jos vaan niin haluavat. Ja kyllähän ne haluaa =)

Yhteistyössä