Miks pelkään kokoajan pahinta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SSS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

SSS

Vieras
Meillä on reilun vuoden ikäinen tyttö ja pelkään jatkuvasti, että jotain sattuu. Näen usein painajaisia onnettomuuksista, joissa tytölle tapahtuu jotain vakavaa tai hän katoaa tms. Herään aina itkien... Hereillä ollessa jatkuvasti ajattelen, että mitä tytölle voisi sattua.

Meillä menee miehen kanssa tosi hyvin, mutta en osaa olla onnellinen, kun pelkään, että milloin hän jättää mut. Mitään syytä ei ole epäillä, että hänellä olisi toinen nainen. Miehestä näkee, että rakastaa minua ja ei ikinä mua jättäisi. Myös tästä näen tosi usein painajaisia, että mies jättää..

Olen vähän väliä itkuinen ja maassa kun pelkään, että perheemme hajoaa tai tytöllemme käy huonosti. Mistä ihmeestä tää johtuu??? Oonko masentunut, pitäiskö mennä lääkärin puheille...?

On ihan normaalia miettiä noita asioita ja pelätäkin. Sitten, kun pelot alkaa häiritä jokapäiväistä elämää, asialle täytyy tehhä jottain. Mitä jos aloittaisit ihan niinkin pienellä askeleella, kuin keskustelemalla miehesi kanssa aivan kaikista peloistasi? Katsoisit missä määrin se helpottaa ja jos ei helpota, niin sitten mietit jatkoa.