mä en todellakaan haluaisi ex:ää takaisin.. en siis kerta kaikkiaan. nyt kuulin et ex on mennyt kihloihin kolmisen viikoa takaperin tän mun entisen parhaan ystävän kanssa ja se sattuu. miksi? erosta on jo yli vuosi, mut kirpaisee tuollainen silti :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 18:24 jybis kirjoitti:onkohan tää kaveri entinen juuri siks kun on alkanu seurustelemaan sun exän kanssa?
Tuo on tuttu tunne :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 18:29 nöppönen kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 18:24 jybis kirjoitti:onkohan tää kaveri entinen juuri siks kun on alkanu seurustelemaan sun exän kanssa?
siksi on entinen et sillä oli suhde mun aviomiehen kanssa. \|O
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 18:41 jybis kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 18:29 nöppönen kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 18:24 jybis kirjoitti:onkohan tää kaveri entinen juuri siks kun on alkanu seurustelemaan sun exän kanssa?
Älä ny suutu!!
Tiedän miltä tuntuu,yleensä on kyllä tapana ettei tolleen tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 18:55 nöppönen kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 18:41 jybis kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 18:29 nöppönen kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 18:24 jybis kirjoitti:onkohan tää kaveri entinen juuri siks kun on alkanu seurustelemaan sun exän kanssa?
Älä ny suutu!!
en mä suuttunutkaan. ärisin vaan kun ne kaks saa mut edelleen kihiseen raivosta ja samalla satuttavat niin maan p.erkeleesti!
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:08 jybis kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 18:55 nöppönen kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 18:41 jybis kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 18:29 nöppönen kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 18:24 jybis kirjoitti:onkohan tää kaveri entinen juuri siks kun on alkanu seurustelemaan sun exän kanssa?
Älä ny suutu!!
en mä suuttunutkaan. ärisin vaan kun ne kaks saa mut edelleen kihiseen raivosta ja samalla satuttavat niin maan p.erkeleesti!
:ashamed: luulin että suutuit mulle...
mulla on vähän samankaltasia tunteita exää kohtaan.meillä on erosta kans vuosi mutta ei seurustele mun kaverin kanssa.
joskus oon jääny miettimään että mitä siinä uudessa on semmosta mitä mussa ei.
oltiin melkein 4vuotta yhdessä ja perheen perustamista mietittiin.
voimia :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:18 Powerpuff Girls kirjoitti::hug: ei siinä mitään outoa ole että sattuu...
Saanko kysyä kuinka kauan exäsi vehtasi "ystäväsi" kanssa ennen kuin sait tietää. Miten paljastuivat? Olitko silloin raskaana?
\|O tuommoset ihmiset ovat kamalia!!! Hajoaisin varmasti ihan totaalisesti jos oma ystäväni tekisi jotain vastaavaa.
:hug: vaikutat kuitenkin vahvalle naiselle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:28 hepuliherkkä kirjoitti:siis tosi kauheen tempun ovat sulle tehneetmutta kyllä sulle se rehellinen mies vielä löytyy
muistat vaan pitää itsestäs huolta :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:21 nöppönen kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:18 Powerpuff Girls kirjoitti::hug: ei siinä mitään outoa ole että sattuu...
Saanko kysyä kuinka kauan exäsi vehtasi "ystäväsi" kanssa ennen kuin sait tietää. Miten paljastuivat? Olitko silloin raskaana?
\|O tuommoset ihmiset ovat kamalia!!! Hajoaisin varmasti ihan totaalisesti jos oma ystäväni tekisi jotain vastaavaa.
:hug: vaikutat kuitenkin vahvalle naiselle![]()
vuoden oli heillä suhde selkäni takana. mies jätti minut tekstiviestillä tyttäremme tullessa 3kk. tässä vaiheessa oli ystäväni jo raskaana hänelle! kyllä olen osaksi edelleen pahasti rikki, psykologilla käyn säännöllisesti. oikeasti moni ei edes usko et puhun omasta elämästäni enkä jostain saamarin saippuasarjasta!
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:30 nöppönen kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:28 hepuliherkkä kirjoitti:siis tosi kauheen tempun ovat sulle tehneetmutta kyllä sulle se rehellinen mies vielä löytyy
sanos muuta. viime kevät oli minulle tähänastisen elämäni kamalin nyt se on menossa ex:llä ja hänen uo:llaan. ei mene heidän elämä todellakaan putkeen nyt.
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:32 hepuliherkkä kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:30 nöppönen kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:28 hepuliherkkä kirjoitti:siis tosi kauheen tempun ovat sulle tehneetmutta kyllä sulle se rehellinen mies vielä löytyy
sanos muuta. viime kevät oli minulle tähänastisen elämäni kamalin nyt se on menossa ex:llä ja hänen uo:llaan. ei mene heidän elämä todellakaan putkeen nyt.
eikö sun exä:n ja uuden emännän elämä ollutkaan onnea ja autuutta kun toisensa saivat?
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:36 tyttöjen äippä kirjoitti:Itse kokenut melkeen saman..4v,sitten pikkusiskoni ystävä ja mieheni jäivät kiinni suuhteestaan,likka oli raskaana miehelleni jo silloin!!olivat puolisen vuotta vehdanneet selkäni takana :/ nykyään he ovat naimissa ja poika ja tyttö on syntyneet heille...meidän tytöt on ilmaa ex-miehelleni.4vuoden jälkeenki välillä sattuu ja pirusti kun miettii heidän tekosiansa ja eniten on paha mieli tyttöjeni takia....jotka elää ilman isäänsä.Onneks sentään ex appiukko ja hänen perheensä pitävät säännöllisesti yhteyttä että jotain mies mallia tytötkin saa....voimia sulle ja ehkä aika parantaa haavat :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:40 Lentokala kirjoitti:Ei ihme että sattuu.
Mä olisin varmaan ampunut molemmat :x
Sulle :hug: , ihan uskomaton juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:35 nöppönen kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:32 hepuliherkkä kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:30 nöppönen kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:28 hepuliherkkä kirjoitti:siis tosi kauheen tempun ovat sulle tehneetmutta kyllä sulle se rehellinen mies vielä löytyy
eikö sun exä:n ja uuden emännän elämä ollutkaan onnea ja autuutta kun toisensa saivat?
oli se kai aluks. sit selvis et heidän lapsensa on vakavasti sairas, lapsi makasi sairaalassa syntymästään lähtien kunnes kaksi viikkoa sitten kuoli. lisäks tälle akalle tuli synnytyksestä jotain komplikaatioita niin etteivät voi enää lapsia saada tai muuten tää nainen menehtyy, meenasi jo kuolla. tiedän et kumpikin heistä on halunnut isoa perhettä joten se romuttui kertaheitolla.
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:45 hepuliherkkä kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:35 nöppönen kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:32 hepuliherkkä kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:30 nöppönen kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:28 hepuliherkkä kirjoitti:siis tosi kauheen tempun ovat sulle tehneetmutta kyllä sulle se rehellinen mies vielä löytyy
oli se kai aluks. sit selvis et heidän lapsensa on vakavasti sairas, lapsi makasi sairaalassa syntymästään lähtien kunnes kaksi viikkoa sitten kuoli. lisäks tälle akalle tuli synnytyksestä jotain komplikaatioita niin etteivät voi enää lapsia saada tai muuten tää nainen menehtyy, meenasi jo kuolla. tiedän et kumpikin heistä on halunnut isoa perhettä joten se romuttui kertaheitolla.
nyt kyllä tuli mieleen et oliko joku tarkotus kun tollai käviKoita vaan keskittyä itseesi ja lapsiisi että jaksatte ponnistella eteenpäin =) onneks sulla on vanhemmat tukena.
vaikee sanoo,mut varmasti monia löytyy jotka on saanut kärsiä!!monesti miettinyt paremmin olisin päässyt yli jos toinen puoli olisi ollut tuntematon(sulla varmasti vielä rankempaa kun oli hyvästä ystävästä kyse)tämä likka oli muutaman kerran käynyt meillä joten sen enempää en tuntenut häntä.Hyvä juttu et sulla on vanhemmat lähellä,itselläni on myös äiti lähellä.Tänä kesänä vakaa aikomus kesä heilaa katsastella....luulen että nyt on sen aika,tai olen kypsä siihenAlkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:40 nöppönen kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:36 tyttöjen äippä kirjoitti:Itse kokenut melkeen saman..4v,sitten pikkusiskoni ystävä ja mieheni jäivät kiinni suuhteestaan,likka oli raskaana miehelleni jo silloin!!olivat puolisen vuotta vehdanneet selkäni takana :/ nykyään he ovat naimissa ja poika ja tyttö on syntyneet heille...meidän tytöt on ilmaa ex-miehelleni.4vuoden jälkeenki välillä sattuu ja pirusti kun miettii heidän tekosiansa ja eniten on paha mieli tyttöjeni takia....jotka elää ilman isäänsä.Onneks sentään ex appiukko ja hänen perheensä pitävät säännöllisesti yhteyttä että jotain mies mallia tytötkin saa....voimia sulle ja ehkä aika parantaa haavat :flower:
miten moni onkaan saanut kärsiä tällaisesta? se on oikeasti jotain niin kamalaa ettei sitä voi edes kuvitella! :'( mulla ei välejä miehen sukuun ja lapset ei ole isäänsä tavannut kuin muutamia kertoja sen jälkeen kun he kuulivat lapsensa olevan sairas. jännityksellä odotan mitä tulevaisuus tuo tullessaan. minulla on onneksi ihanat vanhemmat lähellä.