Miks tämä on niin hel**tin vaikeaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sydän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sydän

Vieras
Kaiken pitäisi olla tosi, tosi hyvin. Mutta silti ei ole.
On ihana mies ja ihanat 2 lasta. Silti mie olen tosi tympääntynyt, kyllästynyt ja väsynyt elämääni.

Meillä kesä on nyt tosi tiukkaa aikaa kun mies lomautettuna ja itse olen vielä kotiäitinä. (Nuorempi vasta 5kk ikäinen) Rahahuoletkin painaa. Laskut saadaan maksettua, ruuat ostettua. Siinäpä se onkin.

Miehelle kelpaa normi koti ja arki. Itse tahtoisin enempi vaihtelua. Ihan yksinkertainen ja ilmainen vaihtelu kelpaa, kuten esim. aamu uimarannalla. Mutta mies ei innostu näistä asioista, ja yksin en viitsisi lasten kanssa lähteä ajokortittomana kävelemään 15 km.
Aamulla ehdottelen miehelle että tehtäisi jotain kivaa koko porukan kesken niin vastaus on ympäripyöreä ja vähemmän innostunut. Annan periksi. Joka kerta. Ollaan sit kotona ja kotipihassa vain.

Iltaisin en saa unta, itken joka ilta itseni uneen, eikä siihenkään ole aina syytä.

Sekavaa.
En odota välttämättä vastauksia, halusin vain purkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Tarttiskohan sun purka tuota tilannetta ihan ammatti-ihmisen kanssa. vois helpottaa

Vois olla. Mutta tiedätkö ettei se helpottaisi pidemmän päälle täällä jumalan selän takana tuppukylässä? Täällä jossa ihmiset kaupoissa supattelivat minun olevani raskaana ja en edes itse ollut vielä tietoinen siitä.
En halua kylällä mitään sääliä.

No mä antasin uteliaille lisää puheenaihetta ja laittasin kylälle tyynyn mahan alle. Jos ukko ei lähde; jääköön lapsenvahdiksi ja sä irrottautumaan jonnekki

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mä antasin uteliaille lisää puheenaihetta ja laittasin kylälle tyynyn mahan alle. Jos ukko ei lähde; jääköön lapsenvahdiksi ja sä irrottautumaan jonnekki

Heh, tuossa tyynyssä oli ideaa. :) Ehkä mun pitäisi ensin vain nukkua. En ole viiteen kuukauteen nukkunut kunnolla. En osaa enään sitä jaloa taitoa.

Täytyy vajota taas vällyihin. Koittaa saada unen päästä kiinni. Joskus toivon että kun nukahdan, en enään aamulla heräisi. Ehkä huomen aamulla herään, ehkä en. Mutta öitä teille kaikille.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Täytyy vajota taas vällyihin. Koittaa saada unen päästä kiinni. Joskus toivon että kun nukahdan, en enään aamulla heräisi. Ehkä huomen aamulla herään, ehkä en. Mutta öitä teille kaikille.

ja suosittelen et miehelle lapset ja sä yhdeksi illaksi-yöksi jonnekki. Nyt kun mies kotona, niin nukut päivisin. Puhukaa asioista. Tärkeää että sä jaksat, ja huomenna päivä uusi!

Yhteistyössä