Miks tän elämän pitää olla näin vaikeeta?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nadia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nadia

Aktiivinen jäsen
20.02.2005
3 616
0
36
Tuntuu, että mä tukehdun kohta.
Mä en jaksa, kun toi mies ei näytä mtn tunteita mua kohtaan. Ei halaa, ei pussaa, ei "halua" mua. Eilenkin, kun pyysin tuomaan yövaatteet kylppäriin, työnsi ne oven raosta, ettei joutunut näkemään mun kroppaa :ashamed:
Seksiä ei koskaan, joskus 2 minuutin pikapano, että saa kassinsa tyhjäksi.
Ei yösuukkoja, ei haleja, ei MTN!!! Ei kerro välittävänsä, ei pidä kädestä.
Ihan kun oltas kämppiksiä, mä en halua olla kämppis rakastamani ihmisen kanssa. Sit se ihmettelee miks mä itken ja oon allapäin. Oon sanonut siitä, mutta ei mtn reaktiota! Ja yritän kyllä itse, aina joku tekosyy, ettei läheisyyttä saa.
Tähän vielä vauva... :'(
Mä oon miettiny, että kun jään äitiyslomalle, pakkaan tavarat ja muutan jyväskylään (ollut aina haave, kun asuin siellä kuukauden opiskeluaikana) lasten kanssa, kunnes jatkan töitä sit taas.
En tiedä jaksanko kesän yli, vai otanko virkavapaata ja lähden heti, vai mitä mä teen! En jaksa... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Mut oisko se raskaus sit se joka saa sut vieläkin herkemmäks ja tuntuu ettet kestä? Todella surullista kuulla tuollaista :( :'( Oliko näin jo ennen raskautta?

Oli jo ennen raskautta, on ollut pitkään, tosi pitkään. Mä kai kuvittelen aina, että kyllä se siitä vielä, kyllä se intohimo ja tunteet vielä palaa. Luulin, että vauvan tulokin jotenkin muuttas, mutta ei. Ennen hän oli niin suojeleva, kun olin raskaana, piti mua oikeana ihmeenä, johon muut ei saa koskea, eikä katsoa, ettei satu mtn. Nyt ei tunnu kiinnostavan yhtään, vaikka muka niin innoissaan vauvasta oli.

Todella ikävä kuulla :( Ja vielä kolmas lapsonen tuloillaan...
Oletko puhunu/kysyny mieheltäsi miksi ei huomioi sinua?Milloin muuttui tällaiseksi?Kauanko olette ollut yhdessä?

Alkuperäinen kirjoittaja äitee*3:
Todella ikävä kuulla :( Ja vielä kolmas lapsonen tuloillaan...
Oletko puhunu/kysyny mieheltäsi miksi ei huomioi sinua?Milloin muuttui tällaiseksi?Kauanko olette ollut yhdessä?

5-vuotta oltu suunnilleen yhessä. Oon puhunu asiasta, mutta se alkaa vaan raivota ja vetää vanhoja riitoja mukaan. On ollu varmaan pari vuotta jo tommonen, pahenee vaan kokoaika.

Yhteistyössä