Miks te ette juttele puolisoittenne kanssa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mä en tajuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mä en tajuu

Vieras
Ei voi kun ihmetellä näitä kysymyksiä täällä.

Joku kysyi että miksihän niillä oli kortsu roskiksessa, oli asiasta ystävän kanssa jutellu. HEI HALOO!! Jos meillä ois kortsu roskiksen päällä niin mä huikkaisin sinne olkkariin että "MITÄ TÄÄ KORTSU TÄÄLLÄ TEKEE?" Siis kysyisin siltä mieheltä. Piste. Eikä muu tulis mieleenkään.

Jos mies puhuu että ei oo hyvä aika tehä lasta ja jyystää ilman ehkäisyä niin sanoisin, että "KAI SÄ NYT OOT TAJUNNU ETTÄ MEILLÄ EI OLE TÄSSÄ MITÄÄN EHKÄSYÄ?" enkä miettis asiaa täällä palstalla.

Ja nää oli vaan nää mitä tänään pisti silmään.. Siis juteltakaa, ystävät hyvät, jutelkaa! Kai se nyt on aika läheinen ihminen joka siellä teidän kanssa asuu, uskaltaa kai sille puhua miettimättä viikkotolkulla että miten tän nyt sanois...

Alkuperäinen kirjoittaja mä en tajuu:
Ei voi kun ihmetellä näitä kysymyksiä täällä.

Joku kysyi että miksihän niillä oli kortsu roskiksessa, oli asiasta ystävän kanssa jutellu. HEI HALOO!! Jos meillä ois kortsu roskiksen päällä niin mä huikkaisin sinne olkkariin että "MITÄ TÄÄ KORTSU TÄÄLLÄ TEKEE?" Siis kysyisin siltä mieheltä. Piste. Eikä muu tulis mieleenkään.

Jos mies puhuu että ei oo hyvä aika tehä lasta ja jyystää ilman ehkäisyä niin sanoisin, että "KAI SÄ NYT OOT TAJUNNU ETTÄ MEILLÄ EI OLE TÄSSÄ MITÄÄN EHKÄSYÄ?" enkä miettis asiaa täällä palstalla.

Ja nää oli vaan nää mitä tänään pisti silmään.. Siis juteltakaa, ystävät hyvät, jutelkaa! Kai se nyt on aika läheinen ihminen joka siellä teidän kanssa asuu, uskaltaa kai sille puhua miettimättä viikkotolkulla että miten tän nyt sanois...

ISO PEESI !!

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Samoin.
Tosin, on sellaisia asioita, joista ei jotenkin viitsi/kehtaa puhua, jos aihe on arka.

Mutta jos joku aihe on niin arka ettei siitä uskalla keskustella oman puolisonsa kanssa, niin onko se puoliso silloin "se oikea"?

Sen oikean kanssa voi keskustella luottamuksellisesti ihan mistä tahansa.

Mun mies on kyllä mulla jo 20 vee ollut se ainoa ja oikea, mutta silti en tohtisi nuoruuden seksiseikkailuistani hänelle selostella. :laugh:

Muilta osin peesin täysin aapeeta, tuontasoiset jutut voisi kyllä ihan heittää kyssärinä ilmaan.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Samoin.
Tosin, on sellaisia asioita, joista ei jotenkin viitsi/kehtaa puhua, jos aihe on arka.

Oman miehen kanssa ei voi sellaisia aiheita olla, mun mielestäni.

Eihän jotkut mammat (lukemani mukaan) edes viitsi pieraista miehensä kuullen.:D

Niin, jotain on silloin vähän pielessä..

No musta se on vain kohteliasta, että paukutellaan privaatisti.

Mut joo ap puhuu asiaa, tokihan nuo asiat pitää kumppanin kanssa puhua. On niistä asioista silti mukava jutella muidenkin kanssa.

Samoin.

Oman miehen kanssa ei voi sellaisia aiheita olla, mun mielestäni.

No ei minunkaan mielestäni. No okei, ulosteen koostumusta nyt harvemmin raportoidaan tai muuten suoritusta toiselle analysoidaan mutta kyllä me kaikesta puhutaan. Olisi kauheaa jos pitäisi miettiä mitä voi puhua ja mitä ei.

Tiedän tosin yhden (entisen) pariskunnan jotka saattoivat olla sanomatta toisilleen sanaakaan moneen päivään.

Yhteistyössä