Miks toi Pete kiertelee tuota taustaansa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suomi on edelleen NIIN tuppula.

Ulkomaalaisuus on jotain niin ihmeellistä ja outoa, kamalaa tai helvetin kiinnostavaa :headwall: ja jos perheessä/suvussa on ulkomaalainen niin siitä pitää aina muistaa mainita ja antaa kaikenkattava selvitys.

Juu, huomattu on ihan omassa elämässäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:
Minkä ihmeen takia Peten pitäisi julksuudessa tehdä selkoa taustastaan? Kyllä julkisuuden henkilöiläkin on oikeus vetää rajat siihen, mitä kaikkea haluavat itsestään ja asioistaan kertoa. Järkyttävä asenne sulla ap!

Komppaan tätä!

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:

Ulkomaalaisuus on jotain niin ihmeellistä ja outoa, kamalaa tai helvetin kiinnostavaa :headwall: ja jos perheessä/suvussa on ulkomaalainen niin siitä pitää aina muistaa mainita ja antaa kaikenkattava selvitys.

Palstalla varsinkin tämä asenne oikein korostuu! Ja juu, jos olet julkisuudessa, sinun pitää raportoida minkä väristä tavaraa tulee pyyhittäessä.
Se on julkisuuden hinta :headwall:.

Alkuperäinen kirjoittaja Misty:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
No ehkä se on siinä perheessä vaiettu asia. Mutta kyllähän toi isukki ei ihan perussuomalaisen, pihtiputaalaisen näköinen ole.

Mistä näit, minkä näköinen on isänsä?

Isää on haastateltu jossain aikaisemmassa jaksossa ja eilen kuvattiin yleisössä kun Pete aloitti

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
taitaa isä olla "espanjan tuliainen"..... :D

No eipä taida ollakaan =) Minä tiedän koko tarinan Peten ihonväristä ja isovanhemmista mutta kun Pete ei itse sitä halua julkisuuteen niin eipä minullakaan ole oikeutta sitä levitellä.. Mut todellakaan mistään tuliaisesta ei oo kyse...

Alkuperäinen kirjoittaja Joopatijoo:
No eipä taida ollakaan =) Minä tiedän koko tarinan Peten ihonväristä ja isovanhemmista mutta kun Pete ei itse sitä halua julkisuuteen niin eipä minullakaan ole oikeutta sitä levitellä.. Mut todellakaan mistään tuliaisesta ei oo kyse...

No onko mustalainen?

Alkuperäinen kirjoittaja Misty:

No onko mustalainen?

EI

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
taitaa isä olla "espanjan tuliainen"..... :D

Kuulin huhuja, että Peten mummo olisi saanut Peten isän Helsingin 1952 olympialaisiin osallistuneen ulkomaalaisen urheilijan kanssa. Pitääkö paikkansa vai onko vain juoru?

Aivan sama, vaikka isoisä olisi pieni vihreä mies ulkoavaruudesta. Mitä väliä? Musta on outoa, että noinkin epäolennaiseen asiaan kuin ihonväriin kiinnitetään noin jumalattomasti huomiota. Tuo asia ei kuulu kenellekään pätkääkään. On pelkästään fiksuuden osoitus, jos Pete ymmärtää olla paljastamatta kaikkea itsestään.

Ootteko mammat miettineet sitä vaihtoehtoa, että Peten isoisä voi olla myös saamelainen? Hehän ovat suomalaisia tummempia ihonväriltään.

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Aivan sama, vaikka isoisä olisi pieni vihreä mies ulkoavaruudesta. Mitä väliä? Musta on outoa, että noinkin epäolennaiseen asiaan kuin ihonväriin kiinnitetään noin jumalattomasti huomiota. Tuo asia ei kuulu kenellekään pätkääkään. On pelkästään fiksuuden osoitus, jos Pete ymmärtää olla paljastamatta kaikkea itsestään.

Ootteko mammat miettineet sitä vaihtoehtoa, että Peten isoisä voi olla myös saamelainen? Hehän ovat suomalaisia tummempia ihonväriltään.

Niin ja usein saamelaisilla on myös täysin mustat afro-kiharat, joten täysin mahdollista.

Alkuperäinen kirjoittaja aslakin heila:

Niin ja usein saamelaisilla on myös täysin mustat afro-kiharat, joten täysin mahdollista.

Mahdollista on sekin, että hiusten väri periytyy isältä (isoisältä) ja kiharuus jostain ihan muualta.

Niin siis onko ap:lla/jollain nyt varmaa tietoa, että tämä isoisä on ulkomaataustainen, vai onko tää vaan spekulaatiota? Ei niin, että asialla tosiaan mitään merkitystä olisi, mutta mietin vaan, kun itse olen melkein vielä tummempi kuin tämä Parkkonen, ja todellakin ihan suomalainen, ja juuret Suomessa niin pitkälle kuin tiedetään (ainakin about 200 vuotta taaksepäin...). Meillä vaan on koko äidin ja isän puoleinen suku tosi tummia, ja olen saanut noin ziljoona kertaa vastata kysymykseen mistä olet kotoisin (Suomesta) -> Niin, mutta mistä alunperin (Suomesta) -> Joo, mutta mistä vanhempasi sitten ovat... jne...jne...

Alkuperäinen kirjoittaja aslakin heila:

Mahdollista on sekin, että hiusten väri periytyy isältä (isoisältä) ja kiharuus jostain ihan muualta.

Esimerkiksi Ahvenanmaalaisilta, jotka taas ovat lähes poikkeuksetta vaaleita kikkarapäitä.

Alkuperäinen kirjoittaja PK:
No mitä sitten vaikka olis ulkomaalaistaustaa? Komia jätkä ja eilen ainakin lauloi pirun hyvin!!

Saa kai asioita kysellä!! Jännä juttu että nämä tummat ulkomaalaisjutut käännetään aina negatiivisiksi! Täällä moni kyselee mm. Koopin nimen alkuperää ja siitä ei kukaan motkota että mitä utelette mutta jos kysyy Peten taustasta niin heti on valituskuoro vastassa.

Siis bioisästään, ei ole koskaan tavannut jne (nyt jo kuollut). Ei ole mummo paljon puhunut ei, miksi olisikaan. Isäni kasvatti toinen mies. Joten ei ole outoa jos ei isoisästään puhu/mitään edes tiedä.

Jos ei tiedä, niin ei tiedä! Ja miksi kaikki pitäisi kertoa koko maailmalle, varsinkaan tuossa tilanteessa, kun on vasta musiikkikisojen karsinnoissa mukana eli vielä melkein kuka tahansa tuntematon vastaantulija kadulla!

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:

Tulee mieleen jotkut torimummot, jotka juoruilee kaikista ja tietää kaikkien asiat paremmin kuin asianomainen itse!

Minutkin kerran pikku kylässä asuessani tunnistettiin aina helposti. Minä en tuntenut tunnistajia. Se oli vähän kiusallista.

Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
No mitä sitten vaikka olis ulkomaalaistaustaa? Komia jätkä ja eilen ainakin lauloi pirun hyvin!!

Saa kai asioita kysellä!! Jännä juttu että nämä tummat ulkomaalaisjutut käännetään aina negatiivisiksi! Täällä moni kyselee mm. Koopin nimen alkuperää ja siitä ei kukaan motkota että mitä utelette mutta jos kysyy Peten taustasta niin heti on valituskuoro vastassa.

No en mä ainakaan kommenttiani negatiiviseks tarkottanu. Ei siinä mitään pahaa oo, vaikka oliskin jotain tummaa verta..

Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:

On eri asia kysyä, että mistä joku nimi tulee kuin syyttää toista yksityisasioidensa salailusta - siis sellaisten asioiden, jotka ei oikeasti muille kuulu, vaan asianomainen saa itse päättää, kertooko, ja jos, niin mitä.

Etunimellä tai ihonvärillä ei pitäisi olla kenellekään mitään väliä, joten aloituksen sävy (syytös) voidaan tulkita aavistuksen rasistiseksi. Siitä melu.