Miks vanhempaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei ne välttämättä ole väljiä, vaikka oliskin, se on etu nuorelle miehelle, kun tuppaa tuleen liian nopeasti, pehmeää pillua on tosi mukava nusutella, toisaalta vanhempi nainen osaa lypsää niin taitavasti, että tulee, vaikka olisi väljempikin, ennen orgasmia naisen emätin kiristyy suuakon läheltä ja silloin on tosi hyvän tuntuista, ainakin minun terkassani

ikä on sivuseikka, mutta kokemusta on, ja periaatteessa kaikki pillut toimii samalla tavalla, toiset hitaammin toiset nopeammin, orgasmiääntelykin on yksilöllistä, kuin sormenjälki, jotkut itkee, jotkut huohottaa, jotkut korisee tai örisee

Siis voi olla tiukat paikat vaikka on ""vanhempi"".

Mutta se juju on siinä että iän mukana, toivottavasti, oppii tajuaamaan että seksi on muutakin kuin se reikä!!!!! ja sen paneminen, hyvät pennut tajutkaa tämä, mitä nopeammin sitä enemmän se seksi antaa. Näin on. Kokemus jos ei opeta niin ei mikään, niin se on joka asian suhteen elämässä:)))) Jos sitä ei ymmärrä vaikka olis kuinka tiukka. ehkä silloin pipokin on tiukka.;)))))

Onnea pennut, toivottaa tiukka mutta ei pipo kiristä!!

Miehet,alle 30v,miks vanhempi nainen kiinnostaa? En usko että haluisitte harjoitella vanhemmalla:) Ainakin mitä mä olen kokenut nuoremman kanssa,ei se enää harjoittelua ollut:)

No, kokekuksen perusteella voisin yrittää veikata.

Veikkaisin että, kokemusta jyllää tässä asiassa taas, mutta sitten kun käy jälkeenpäin ajattelemaan, niin kokemuksena ihan jees, mutta joka asiassahan löytyy ""mutta"" niin kuin tässäkin

R.kanki on ihan oikeassa Mä olen 43 ja tunnen olevani nainen just siinä parhaassa iässä Ja se koko...se on ihan miehestä kiinni Mä ainakin kostun aika runsaasti,mut ei sinne montaa sormea saa menemään,ei ainakaan yhdellä kertaa :) Ja tiedän ett saan pieni veikeisen miehenkin tyydytettyä...Mulla on tiukka vaik olenkin tällainen läski-pylly...