Miksei huonot päivät vois vaan sujahtaa ohi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kippuravarvas

Vieras
En saanut viime yönä unta ja aamulla tietty väsytti...yks kissa kusi lattialle ja toinen kulki kokoajan nilkoissa kun ruoka oli loppu..onneks sitä löyty vähän vielä :snotty: poika oli pöydällä tai ruuvaili pattereiden termostaatteja irti :kieh:
Mä olin jo ihan kypsä ja yritin mieheltä saada vähän lohtua puhelimitse..sitä vaan nauratti pojan touhut |O
Pihalla tuo tuholainen onneks sai tarmoansa purettua...ja sit kävi mamma ja toi pojalle toisen ulkoilupuvun..vähän piristi :whistle:
Mutta nyt paleltaa niin pirusti eikä nyt sitten taas yhtään väsytä kun vois nukkua :headwall:
Ja kakkukin pits leipoo..ja piirakka ja siivotakkin pitäs |O

Mulla on kans tähän mennessä ollut sellainen päivä, jonka olisi voinut jättää elämättäkin :/ Aamusta asti flunssasta johtuva jysäri johon ei parasetamolit auta. Huonosti nukuttu yö takana ja väsyttää... Kämppä on kuin sikala ja siivota pitäis, kun lähdetään viikonlopuksi anoppilaan enkä haluais sunnuntaina kotiutua mihinkään läävään. Aamupalaa syödessäni havahduin eteisestä kuuluvaan tytön jutteluun, sanoi kissalle että "joo, Aija avaa" ja avas sit ystävällisesti ulko-oven tuolle meidän sisäkissalle, joka ampaisi kuin luoti karkuun ja minä perään... Tuolla juoksin sit pitkissä kalsareissa ja yöpaidassa elukan perässä pitkin naapurin pihoja :xmas:

Parin tunnin päästä tosiaan edessä lähtö anoppilaan, kiinnostaa ihan kympillä sekin.

Yhteistyössä