Miksei ihmiset anna huutiksessa nykyään palautetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huutistelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huutistelija

Vieras
Olen pyörinyt huutiksessa reilun kolme vuotta ja tässä viimeaikoina (puolen vuoden-vuoden aikana) puolet ellei ylikin kauppakumppaneista on jättänyt palautteet antamatta, niin myyjät kuin ostajatkin.
Luulis että nyt kun sinne on tullut omalle sivulle se "muistutus" niin entistä enemmän annettais palautetta mutta ei...
Muistuttelemaan ja palautteita kerjäämään en ala, mulla on kuitenkin ihan sopivasti niitä jo herättääkseni luottamusta (yli 200, pelkkää positiivista), kunhan vaan kummastelen. Itse annan aina palautteen, ärsyttää kun ne muuten roikkuu siinä omalla sivulla.
Onks muut huomannut samaa?

Mua ärsyttää myös,kun todella harvoin sieltä mitään ostan tai myyn. Ja siksi mulle ei palautteita juurikaan kerry. Ja sitten kerrankin, kun syksyllä päätin myydä tavaraa niin en saa siitä palautetta! Itse annoin heti kun paketin lähetin matkaan mutta eipä kuulunu mulle mitään :|

Palaute olisi kiva ja mulle kyllä on käynyt niin, että viimeaikoina palautetta on tullut kivasti, lähes kaikista, mutta on ollut aikoja jolloin 50% jättää antamatta...se harmittaa lähinnä silloin kun on myynyt useamman kohteen samalle ja kaikista jää palaute antamatta. Mä annan aina het palautteen, ettei jää roikkumaan.

Yhteistyössä