Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan siitä että pitäis ne omatki laskut saada maksettua.
Eikö vuokra ole lasku, muiden joukossa? Ja eikös sen pitäisi olla se tärkein lasku? Tai näin äiti on mulle opettanut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan siitä että pitäis ne omatki laskut saada maksettua.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan siitä että pitäis ne omatki laskut saada maksettua.
Eikö vuokra ole lasku, muiden joukossa? Ja eikös sen pitäisi olla se tärkein lasku? Tai näin äiti on mulle opettanut.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Miksette myy sitä kämppää? En jaksais ite tapella vuokralaisten kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:[
Et nyt tainnu ymmärtää. Siis mä olen vuokranantaja, ja mullakin on omat laskut maksettavana, mm. tän vuokrakämpän yhtiövastike, joten olis hirmu kiva että vuokralainen maksaisi sen vuokran.
No jos sinusta (?) on rasittavaa ettiä uusia, etenkin luotettavia vuokralaisia. En jaksais tommosta riesaa itse, siks myisin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Miksette myy sitä kämppää? En jaksais ite tapella vuokralaisten kanssa.
Miksi möisin, mulla on niitä useampi ihan sijoituskohteina. Asunto on rahan arvon säilymisen kannalta kuitenki ihan hyvä sijoituskohde.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:[
Et nyt tainnu ymmärtää. Siis mä olen vuokranantaja, ja mullakin on omat laskut maksettavana, mm. tän vuokrakämpän yhtiövastike, joten olis hirmu kiva että vuokralainen maksaisi sen vuokran.
Siis kyllä mä nyt sen ymmärsin... En vaan tajunnu, että oot tuo sama vieras, joka oli omista laskuistaan kirjoittanut. Ajattelin niin, että joku oli vastannut jättävänsä vuokransa maksamatta, että saa muut laskunsa maksettua.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:No jos sinusta (?) on rasittavaa ettiä uusia, etenkin luotettavia vuokralaisia. En jaksais tommosta riesaa itse, siks myisin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Miksette myy sitä kämppää? En jaksais ite tapella vuokralaisten kanssa.
Miksi möisin, mulla on niitä useampi ihan sijoituskohteina. Asunto on rahan arvon säilymisen kannalta kuitenki ihan hyvä sijoituskohde.
Mitäs se mulle taas kuuluu. Meillä rahat on obligaatioissa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mie:No jos sinusta (?) on rasittavaa ettiä uusia, etenkin luotettavia vuokralaisia. En jaksais tommosta riesaa itse, siks myisin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Miksette myy sitä kämppää? En jaksais ite tapella vuokralaisten kanssa.
No kerrotko mihin sitten rahat sijoitan?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mie:No jos sinusta (?) on rasittavaa ettiä uusia, etenkin luotettavia vuokralaisia. En jaksais tommosta riesaa itse, siks myisin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Miksette myy sitä kämppää? En jaksais ite tapella vuokralaisten kanssa.
Siis mitä sä oikeen vingut täällä sitten jos sinusta on niin kätevää pitää noita kämppiä sijoitusmielessä vuokralla?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mie:No jos sinusta (?) on rasittavaa ettiä uusia, etenkin luotettavia vuokralaisia. En jaksais tommosta riesaa itse, siks myisin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Miksette myy sitä kämppää? En jaksais ite tapella vuokralaisten kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja evvk:Mitäs se mulle taas kuuluu. Meillä rahat on obligaatioissa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mie:No jos sinusta (?) on rasittavaa ettiä uusia, etenkin luotettavia vuokralaisia. En jaksais tommosta riesaa itse, siks myisin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Miksette myy sitä kämppää? En jaksais ite tapella vuokralaisten kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis mitä sä oikeen vingut täällä sitten jos sinusta on niin kätevää pitää noita kämppiä sijoitusmielessä vuokralla?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mie:No jos sinusta (?) on rasittavaa ettiä uusia, etenkin luotettavia vuokralaisia. En jaksais tommosta riesaa itse, siks myisin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Miksette myy sitä kämppää? En jaksais ite tapella vuokralaisten kanssa.