Miksei lahjaksi voi ostaa vaan tavallisia vaatteita lapselle. Huoh.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmeissään.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmeissään.

Vieras
On jo parina synttärijuhlana paketista ilmestynyt näitä "tosi hauskoja" tekstipaitoja, bodyja jne. Ja mua niiin kyllästyttää.
Tasan pari ihmistä ajattelee noiden olevan niin hauskoja ja ostavat joka pirun kerta, mua vaan ärsyttää kun niitä käytetään sit vaan jonkun toisen paidan alla tai kotona.
"Pirun komeasta suvusta" "tui tui itelles" ja kaikki muut kivat letkautukset.

Arvostan lahjoja mutta mieluiten niitä ihan tavallisia bodyja ilman mitään tekstiä..

En kyllä tykkää minäkään noista. Varsinkin "Born in 2008"- body tympii suuresti, sitä kun ei voi edes kierrättää (tai siis kelpaa kenellekään). Isommalla lapsella harmittaa mummon ostamat neuletakit ja bolerot. Kun ei siis ole sellaisia joita voisi käyttää takin alla lämmikkeenä mutta sisällä tyttö hikoilee niiden kanssa tai ne on muuten hankalia mallinsa vuoksi. Tosi kauniita ne kyllä on ja siksi harmittaakin kun jäävät lähes käyttämättä. 3- vuotiaallekin parhaita olisi ihan perus trikoovaattet.

En kyllä tykkää minäkään noista. Varsinkin "Born in 2008"- body tympii suuresti, sitä kun ei voi edes kierrättää (tai siis kelpaa kenellekään). Isommalla lapsella harmittaa mummon ostamat neuletakit ja bolerot. Kun ei siis ole sellaisia joita voisi käyttää takin alla lämmikkeenä mutta sisällä tyttö hikoilee niiden kanssa tai ne on muuten hankalia mallinsa vuoksi. Tosi kauniita ne kyllä on ja siksi harmittaakin kun jäävät lähes käyttämättä. 3- vuotiaallekin parhaita olisi ihan perus trikoovaattet.

Meillä on sama homma, paitsi että harmia lisää se että isomummo tekee ne itse, isolla vaivalla ja valitettavasti ne eivät ole lainkaan käytännöllisiä. Todella kauniita mutta kun ei tule käytettyä..

Yhteistyössä