S
siis häh
Vieras
apteekissa kattoivat pitkään kun pyysin tiskiltä pelkkää lääkeruiskua, mutta kun sillä on niin hyvä laittaa se liukkari paikoilleen. miksei se tuu siinä paketin mukana jo valmiiksi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no herra isä... kuiviin limakalvoihinhan sen pitäisi auttaa, vai? mun limakalvot sijaitsee tuolla sisällä ja sinne kai se liukkari pitäisi saada. ruiskulla menee kätevästi, mutta ei niitä pimppisiä ruiskuja viitti mmontaa kertaa käyttää. aina joutuu hakemaan uuden.
Alkuperäinen kirjoittaja kukkuu:maalta olen ja jos samasta liukkarista puhutaan, niin eikös se laiteta siihen mikä sitten sisään tuikataan...?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no herra isä... kuiviin limakalvoihinhan sen pitäisi auttaa, vai? mun limakalvot sijaitsee tuolla sisällä ja sinne kai se liukkari pitäisi saada. ruiskulla menee kätevästi, mutta ei niitä pimppisiä ruiskuja viitti mmontaa kertaa käyttää. aina joutuu hakemaan uuden.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mun limakalvot sijaitsee tuolla sisällä ja sinne kai se liukkari pitäisi saada. ruiskulla menee kätevästi.
Alkuperäinen kirjoittaja kukkuu:maalta olen ja jos samasta liukkarista puhutaan, niin eikös se laiteta siihen mikä sitten sisään tuikataan...?
Alkuperäinen kirjoittaja ritu:meillä laitetaan se liukkari munaan.