miksei liukkarissa oo sitä ruiskua mukana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siis häh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siis häh

Vieras
apteekissa kattoivat pitkään kun pyysin tiskiltä pelkkää lääkeruiskua, mutta kun sillä on niin hyvä laittaa se liukkari paikoilleen. miksei se tuu siinä paketin mukana jo valmiiksi?

no herra isä... kuiviin limakalvoihinhan sen pitäisi auttaa, vai? mun limakalvot sijaitsee tuolla sisällä ja sinne kai se liukkari pitäisi saada. ruiskulla menee kätevästi, mutta ei niitä pimppisiä ruiskuja viitti mmontaa kertaa käyttää. aina joutuu hakemaan uuden.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no herra isä... kuiviin limakalvoihinhan sen pitäisi auttaa, vai? mun limakalvot sijaitsee tuolla sisällä ja sinne kai se liukkari pitäisi saada. ruiskulla menee kätevästi, mutta ei niitä pimppisiä ruiskuja viitti mmontaa kertaa käyttää. aina joutuu hakemaan uuden.

Voihan sitä valutella siihen ja kädellä hieroa...siihen mitään ruiskuja tarvita
:o

niitähän voi pestä?

Eikö sitä pysty pesemään?

Alkuperäinen kirjoittaja kukkuu:
maalta olen ja jos samasta liukkarista puhutaan, niin eikös se laiteta siihen mikä sitten sisään tuikataan...?

ei miehen limakalvoissa oo mitään vikaa vaan mun. ja hepistähän se tarttuu siihen pimpan reunuksiin eikä mene sisälle asti. ruiskulla sen saa just sinne mihin kuuluukin laittaa ja hyvältä tuntuu. eikö muka kukaan muu laita?

Yhteistyössä