P
Pömppiäisten äiti
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:pimppisiä ruiskuja
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:pimppisiä ruiskuja
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Oikein paineella sisään
![]()
kohtuun asti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Oikein paineella sisään
![]()
kohtuun asti
heh heh... no ei mene kohtuun asti kun siinä on sulkijalihas estämässä... :/
Alkuperäinen kirjoittaja Darina:Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta olen käsittänyt, että liukkaria laitetaan esim. alapäähän ULKOlimakalvoille tuomaan liukkautta..? Ja ehkä vähän sormella avittaa sisäpuolellekkin, jos tarvetta. Ei tulisi mieleenkään alkaa sitä millään ruiskulla sinne pumppaamaan. Oma mieheni saisi paskahalvauksen kun alkaisin kesken touhun jotain ruiskua sisuksiini työntämään..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Darina:Oma mieheni saisi paskahalvauksen kun alkaisin kesken touhun jotain ruiskua sisuksiini työntämään..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:Alkuperäinen kirjoittaja ap:pimppisiä ruiskuja
Tämähän on melkein kuin av:n legendaarinen perseiset kädet.
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:![]()
![]()
![]()
No miettikää kun törähyttää semmosen kunnon muutaman kymmenen millin ruutallisen liukkaria toosaan, niin johan siinä kitkat on menneen talven lumia!
Ja jos enne miehen mukaan tuloa ruuttaat, niin sattaa se paskahalvaus olla lähellä ko se litra liukkaria turahtaa samalla pihalle ku herra tekee sisääntulon![]()
![]()
:ashamed: :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:![]()
![]()
![]()
No miettikää kun törähyttää semmosen kunnon muutaman kymmenen millin ruutallisen liukkaria toosaan, niin johan siinä kitkat on menneen talven lumia!
Ja jos enne miehen mukaan tuloa ruuttaat, niin sattaa se paskahalvaus olla lähellä ko se litra liukkaria turahtaa samalla pihalle ku herra tekee sisääntulon![]()
![]()
:ashamed: :snotty:
Sit on liukkaria vähän jossain muuallakin...seinässä, katossa, lattialla![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti:Sanokaa mua tyhmäksi, mutta mä olen pari päivää ihan oikeasti miettinyt että pitäisikö sitä liukkaria laittaa naisen vai miehen värkkeihin... en ole semmoista ennen käyttänyt, mutta nyt imettäessä olisi tarpeen. Viisastuinhan taas vähäsen, miehelle siis sivellään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:KääkOlen oikeesti aina ihmetellyt, että ketkä niitä liukkareita käyttää? Mä olen vielä kahden lapsenkin jälkeen niin rakastunut tuohon mieheen, että kosteutta ei tarvi hakea keinotekoisesti
Mä nakkasin suoraan äitiyspakkauksestakin sen liukkarivoiteen roskiin....en kehdannut sitä kellekään antaakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:KääkOlen oikeesti aina ihmetellyt, että ketkä niitä liukkareita käyttää? Mä olen vielä kahden lapsenkin jälkeen niin rakastunut tuohon mieheen, että kosteutta ei tarvi hakea keinotekoisesti
.