Miksei miehet ikinä saa tällaisia tuomioita? Nainen sai 6 v raiskauksesta ym.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hewletin Paccardi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hewletin Paccardi

Vieras
32-vuotias nainen tuomittiin Haaparannassa kuuden vuoden vankeustuomioon raiskauksesta, ryöstöstä sekä vapaudenriistosta.

Nainen ja hänen veljensä tunkeutuivat 60-vuotiaan naisen asuntoon ja ryöstivät naisen uhkaamalla häntä veitsellä sekä potkivat ja löivät naista. Tämän jälkeen he pakottivat naisen suuseksiin molempien kanssa. Raiskauksen jälkeen he pitivät naista vankina asunnossa yön yli.

32-vuotias nainen tuomittiin maksamaan 187 000 kruunua eli noin 20 000 euroa vahingonkorvauksia. Hän on kiistänyt syytteet. Naisen veli on yhä paossa eikä häntä ole tavoitettu.

Kopioitu msn.fi -sivulta

Mua taas ihmetyttää, että jos rikos liittyy rahaan, saa usein kovemman tuomion kuin vaikkapa seksuaalirikoksista.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200806047748930_uu.shtml

Tuomio on mielestäni ihan oikea. Nuo muut ovat vain liian lepsuja. Veikkaan että tuossakin suurin rangaistus tuli ryöstöstä ja vapaudenriistosta, ei raiskauksesta. Tuohan oli aseellinen ryöstö, joka kumma kyllä on pahempi kuin raiskaus.

Seksuaalisesta hyväksikäytöstä vuosi ehdollista ja:

"Tuomittu velvoitettiin korvaamaan kummallekin uhrille 5 000 euroa henkisestä kärsimyksestä ja tilapäisestä haitasta. "

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200806047747793_uu.shtml

Joo, paha juttu tuo oli ja ansaitsi tuomionsa mutta mua oikein raivostuttaa että normiraiskauksesta mies saa ehkä sakot tai ehdollista. |O :kieh: perkele! mä en ymmärrä miksi niitä naisia saa raiskata noin vaan, ilman kunnon tuomioita. siitäkin näkee että miehet tätä maailmaa pyörittää!

koska miehet pääsee aina helpommalla kaikesta. Taas pitää ottaa esille tää esimerkki ku isä oli käyttäny omaa pikku tyttöään hyväks vuosia ja raiskannu muijaansa moneia kertoja ja sai jopa vuoden tuomion. Ei hyvää päivää Suomi!!! :'(

miehet saa lapsen hyväksikäytöstä 10 euron sakot, tai naisen hakkaamisesta kuoleman partaalle 20 vuoden ajan joka viikko, 100 euron sakot,

Maailma on miesten, naiset on aina pahiksia, varsinkin naisten itsensä mielestä. Noitavainot eivät ole vieläkään loppuneet.

Yhteistyössä