miksei mies kestä yksinoloa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..

Vieras
käy itse aika paljon vanhempiensa luona auttamassa, on vuorotöissä.. ja kerran pari vuodessa kavereidensa luona juhlimassa.. ei tässä mitään ongelmaa sinäänsä.. mutta olen aika paljon yksinään kotona. (meillä ei ole lapsia)

mua ottaa lähinnä siis nuppiin se, että mies ei kestä olla yhtään yksin kotona :o

Mä olen siis aina kotona.. mutta jos kerran vuodessa satun käymään baarissa yksinään niin mies ei mitenkään pysty olemaan kotona selvinpäin! ei kestä sitä yksinoloa.. on alkanut ärsyttämään suunnattomasti..! Jos ei siis ole töissä niin juo..

mulla oli polttarit niin ei kestänyt olla sitä yhtä iltaa kotona yksinään vaan lähti juhlimaan.. kun tulin kotiin niin jaksoi vaan paahtaa miten kiva ilta oli, eikä välittänyt miten mulla oli mennyt..

muilla samaa ongelmaa?

siis väitätkö todella ettei mies kestä yksinoloa? Vai väitätkö että hänen juhlimisensa häiritsee sinua? Koitappas kokeeksi olla pois miehen luota muutamia iltoja, anna vapautta ja ota vapautta.
ALkoholi voi jossain välissä olla hänelle ongelma

Alkuperäinen kirjoittaja mam:
siis väitätkö todella ettei mies kestä yksinoloa? Vai väitätkö että hänen juhlimisensa häiritsee sinua? Koitappas kokeeksi olla pois miehen luota muutamia iltoja, anna vapautta ja ota vapautta.
ALkoholi voi jossain välissä olla hänelle ongelma

mies käy hyvin vähän varsinaisesti juhlimassa joten ei se ole ongelma..

Yhteistyössä