K
kunhan mietin
Vieras
Onko kovinkin yleistä vai huolestuinko ihan aiheesta, kun naapurin tytön tajusin olevan yksinään kotona. Tyttö on siis eskari mutta täyttää vasta ihan loppuvuodesta 6v. Näin tytön äidin lähtevän autolla kahdelta jonnekin ja kun menin omien lasten kanssa tunnin päästä pihalle niin naapurissa paloi kaikki valot. Ei siinä mitään, unohtuuhan ne. Mutta sitten naapurin tyttö tuli ikkunasta huutelemaan minun tytölle ja kysyi leikkikaveriksi. Kysyin, onko tytöllä mummu kylässä mutta ei ollut, ihan sanoi yksinään olevan. Siinä se sitten roikkui ikkunassa juttelemassa minun tytön kanssa melkein tunnin, kun äitinsä tuli vähän neljää ennen takaisin kotiin. Tyttö oli siis liki kaksi tuntia ihan yksinään kotona.
Kuinka teidän muiden eskarit on yksin kotona? Meidän eskari ei ole ollut kertaakaan yksin kotona, ei ole tullut mieleenkään jättää esim. kauppareissun ajaksi edes pihalle leikkimään. Muuten käy siis ulkona leikkimässä yksinään mutta aina minä (tai mies) olen silloin kotona.
Kuinka teidän muiden eskarit on yksin kotona? Meidän eskari ei ole ollut kertaakaan yksin kotona, ei ole tullut mieleenkään jättää esim. kauppareissun ajaksi edes pihalle leikkimään. Muuten käy siis ulkona leikkimässä yksinään mutta aina minä (tai mies) olen silloin kotona.