Miksei mulla näy vielä tilillä et lapsilisät tulee huomenna??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuuuvvaaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ne ei enää nykyään näy..ei oo näkyny pariin kk..
se muuttu niiden systeemit..
kyllä ne tulee kurkkaa vaikka kelan sivulta mutta pankissa niitä ei tosiaan enää tule näkymään ennen aikojaan.

[QUOTE="a.p";22989117]mulle tuli tänään kyllä muuta rahaa kelalta... ja uutisissa myös sanottiin, että op.n viat korjattu![/QUOTE]

Samoissa uutisssa missä ilmoitettiin että vika on korjattu, ilmoitettiin että maksusuoritukset saattavat viivästyä päivällä tai parilla.

[QUOTE="tööt";22989138]Mä en ymmärrä pointtia, miksi pitää vauhkota etukäteen rahoista, joiden maksupäivä on tiedossa[/QUOTE]

Peesi. Ei ne rahat yhtään sen ennemmin ole käytettävissä. Ne on huomenna tilillä ja sitten käytettävissä.

[QUOTE="tööt";22989138]Mä en ymmärrä pointtia, miksi pitää vauhkota etukäteen rahoista, joiden maksupäivä on tiedossa[/QUOTE]

palsta mamma on käyttänytkin rahat etu käteen.

no eipä ne mulla ainakaan näy ikinä etukäteen että "hei sulle muuten on TULOSSA huomenna rahaa meiltä näin ja näin paljon!!!" Eiköhän se nyt kuitenkin mee niin, että raha näkyy tilillä kun se on sinne konkreettisesti tullut...

no eipä ne mulla ainakaan näy ikinä etukäteen että "hei sulle muuten on TULOSSA huomenna rahaa meiltä näin ja näin paljon!!!" Eiköhän se nyt kuitenkin mee niin, että raha näkyy tilillä kun se on sinne konkreettisesti tullut...

Kyllä mulla kans ainakin ennen on näkynyt edellisenä päivänä, että huomenna on maksussa. Huomenna selviää, tuleeko rahat ajallaan. Tuskin montaa päivää maksu viivästyy, kun vika op:llä on korjattu.

Aaaaapuvaaaaa, mun veronpalautukset ei näy vielä pankissa! Mitä teen?

Voi hyvää päivää taas! Miksi rampata siellä pankin sivuilla ennen maksupäivää ja sitten ressata ja voivotella, kun tulevaisuudessa tuleva raha ei vielä näy? Saa olla aika helppo elämä, että jaksaa tuostakin ottaa ressiä.

[QUOTE="vieras";22989351]Ootteko jotkut niin köyhiä, että pitää roikkua netissä tiliä tarkistamassa joka hetki, vaikka maksupäivä on vasta huomenna?[/QUOTE]

Niinhän se on. Lapsilisät on joskus elinehto ja niitä tarvitaan heti kun tilille napsahtavat. Eikä johdu siitä etteikö tuloja haalittaisi niska hiessä yötä päivää.

Yhteistyössä