Miksei mun paino tipu :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyypillistä valitusta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyypillistä valitusta

Vieras
Kaverit ei jaksa enää kuunnella mun valitusta, niin valitan välillä tänne :D

Mä en vaan käsitä ymmärrä ja pysty käsittämään ymmärtämään! Mä teen kaikkeni ja se ei vaan tipu miihinkään :(. Ennen vappua oli 3 kiloa matkaa tavoitteeseen ja uskoin pääseväni siihen ennen kesäkuun alkua (4,5 vkoa). Ja nyt sit paino on sen jälkeen vaan noussut! No lohdutin itseäni menkkaturvotuksella, no menkat alkoi ja eihän se paino siltikään tippunut!!!!!!

Mä en käsitä ja tajua mikä menee metsään :( Ja siis tiedän, että mikään ei mene metsään (olen jo laihduttanut liki 20 kiloa), mutta ärsyttää ketuttaa ja potuttaa tää jumitus ja just nyt sit ennen kesää!

Kiitos, kun sain avautua :)

mulla on kans hidastunut raskauskilojen pudotus, enkä käsitä!! Kiloklubin mukaan syön vähän päälle tuhat kaloria päivässä, käyn lähes päivittäin aerobiccaamassa (ja oikeasti jumppaan, en laiskottele siellä!) ja muutaman kerran viikossa lisäksi kävelemässä tunnin verran.

Miksi paino putoaa vain puolisen kiloa parissa viikossa??? En käsitä! Jos suositustahti on puoli kiloa viikossa niin mitä mun pitää siihen tehdä??!!

mulla on kans hidastunut raskauskilojen pudotus, enkä käsitä!! Kiloklubin mukaan syön vähän päälle tuhat kaloria päivässä, käyn lähes päivittäin aerobiccaamassa (ja oikeasti jumppaan, en laiskottele siellä!) ja muutaman kerran viikossa lisäksi kävelemässä tunnin verran.

Miksi paino putoaa vain puolisen kiloa parissa viikossa??? En käsitä! Jos suositustahti on puoli kiloa viikossa niin mitä mun pitää siihen tehdä??!!

Lisätä ruokamäärää!!!! Mulla lähtee eniten viikossa 500-600 kalorin vajeella, jos menee likeemmäs 1000, niin painon putoaminen loppuu. Sä syöt aivan liian vähän, jos kerta liikutkin!

Alkuperäinen kirjoittaja B:
ihan kun ois omaa juttua lukenu, mulla menee kasnsa hermo kun koko ajan 1-3 heittelehtii paino. ja tavoteaika lähenee..........

Joo ja motivaatio on kohta ihan nollassa, kun vaaka vaan näyttää samaa lukemaa, vaikka päällä seisois :D

Mulla on 3 kiloa normaalipainoon matkaa (on se mun kesäkuun alun tavoite), mutta 10 varsinaiseen tavoitteeseen.

Ja ottakaa huomioon, että jos te liikutta paljon ja monipuolisesti niin sen ihran tilalla tulee lihasta ja lihas painaa enemmän kuin läski. että ei kannata vain sitä puntarin lukemaa tuijottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Ja ottakaa huomioon, että jos te liikutta paljon ja monipuolisesti niin sen ihran tilalla tulee lihasta ja lihas painaa enemmän kuin läski. että ei kannata vain sitä puntarin lukemaa tuijottaa.

No joo tiedänhän mä tämän. Näkyyhän tuo vaatteissa aivan selkeästi. Ja vaatekoko on jo pienempi, mitä joskus aikoinaan oli normaalipainoisena, kiitos just runsaan liikunnan :)

Vikat kilot on tiukimmassa ja ottakaa huomioon lihasmassan kasvu...mitä enemmän liikutte, sitä enemmän rasva muuttuu lihakseksi ja se painaa enemmän kuin rasva, joten katsokaa mieluummin peilin näkymää, kuin vaa'an näkymää :D

Tsemppiä tsemppiä :D

Yhteistyössä